سرپرست استانداری البرز گفت: ترافیک استان البرز ملی است چراکه این استان بار ترافیک بیش از 12 استان کشور را بر دوش می‌کشد.

به گزارش ایلنا، عزیزالله شهبازی امروز در حاشیه بازدید از کمربند شمالی کرج در جلسه ای که با حضور شهردار کرج برگزار شد با اشاره به اینکه هدف‌گذاری خوبی درباره امتداد بزرگراه همت در البرز  صورت گرفته، اظهار داشت: اگر این پروژه تعریف نمی شد، بزرگراه همت انتفاعی برای شهر کرج نداشت.

وی ادامه داد: شهرداری ماموریت‌های سنگینی برای روان‌سازی جمعیت و ترددها دارد و باید منشا اقداماتی اثرگذار برای مردم باشد. 

شهبازی افزود: براساس گزارش‌های ارائه شده، شهرداری کرج حدود هزار میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه به‌عنوان مکمل بزرگراه همت دارد.

وی اضافه کرد: شهرداری کرج برای ادامه مسیر معارضانی دارد که در این خصوص نیازمند همراهی و مساعدت وزارت راه و شهرسازی است.

سرپرست استانداری البرز گفت: ترافیک استان البرز ملی است چراکه این استان بار ترافیک بیش از ۱۲ استان کشور را بر دوش می‌کشد بنابراین باید نگاه و اعتبارات ملی در این رابطه وجود داشته باشد. تا ۲۰ سال آینده با بهره‌برداری از این پروژه، بخش عمده‌ای از مشکلات ترافیکی شهر کرج برطرف می‌شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت بزرگراه شمالی کرج در صورت بهره‌برداری از پروژه، نام و آوازه شهرداری کرج بر تارک تاریخ سازندگی کشور می درخشد.

شهبازی عنوان کرد: استانداری البرز در راستای تسهیل تردد و رفاه مردم کنار شهرداری کرج قرار دارد و چنین اقدامات بزرگی باید با جدیت دنبال شود. به سرانجام رسیدن بزرگراه همت و در ادامه کمربند شمالی کرج برای البرز و شهروندان فهیم آن بسیار حائز اهمیت است.

سرپرست استانداری البرز افزود: باید کارگروهی از سوی معاونت امور عمرانی استانداری البرز برای حل مشکل معارضان این مسیر تشکیل شود. عمر مدیریت‌ها و مسئولیت‌ها بسیار کم است و باید فرصت‌ها را غنیمت شمرد و به نحو مطلوب خدمتگزار راستینی برای مردم باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.