به گزارش ایرنا، عزیز الله شهبازی روز شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیر کل صدا و سیما مرکز البرز افزود: اتحاد و همبستگی بین مسئولان در استان خوب است و رسانه ملی می تواند این اتحاد را تعمیق بخشد.
وی اضافه کرد: امروز با استفاده از فناوری های نوین و با خدمت گرفتن گوش و چشم مخاطبان افکار آنان را تحت تاثیر قرار می دهند و دیگر مانند گذشته تصرف و جهان گشایی ها سرزمینی نیست.
شهبازی گفت: نظام استکباری و دشمنان اسلام به استفاده از دنیای مجازی درصدد از بین بردن استقلال و آزادی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند ورسانه ملی باید خنثی کننده این توطئه ها و منشا اثر باشد.
وی با بیان اینکه انتظار از مدیریت جدید صدا و سیما مرکز البرز اتخاذ تدابیر لازم با توجه به اعتقاد به رسانه در هزاره سوم است گفت: مقام معظم رهبری، البرز را ایران کوچک نامیده اند و در این استان اقوام، فرهنگ و سلیقه های مختلفی وجود دارند که این امر نیازمند برنامه ریزی متناسب برای برنامه سازی است.
سرپرست استانداری البرز خاطر نشان کرد: توصیه ما این است که در تمامی بخش های صدا و سیما استان اخبار و تصاویر با بهترین کیفیت پخش و از ظرفیت تحلیل گران اجتماعی، سیاسی و کارشناسان مجرب و علمی در برنامه ها استفاده شود.
شهبازی با اشاره به افزایش ضریب نفوذ شبکه های اجتماعی گفت: استانداری البرز به تولید محتوا و تقویت زیر ساخت های عمرانی صدا و سیما مرکز البرز نگاه ویژه ای دارد.
وی ادامه داد: امیدواریم در جنگ رسانه ای که دشمنان علیه ما با شدت و ضعف به راه انداخته اند و به دنبال اجرای سناریوهای متعدد هستند بتوانیم سربلند بیرون آییم.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.