به گزارش ایرنا، سیامک جبارنیا روز شنبه در نشست با خبرنگاران در بیمارستان شریعتی ماهدشت کرج اظهار داشت: با توجه به مشکلات مالی بیمارستان امام خمینی (ره) کرج ، دانشگاه علوم پزشکی آماده است تا فرایند درمان بیماران دیالیزی تحت پوشش این بیمارستان را برعهده بگیرد.
وی ادامه داد: رسیدگی به بیماران خاص و دیالیزی ربطی به فرآیند واگذاری بیمارستان امام خمینی (ره) ندارد و دانشگاه علوم پزشکی خواستار خدمات دهی مناسب به بیماران دیالیزی این بیمارستان است.
جبارنیا در خصوص واگذاری بیمارستان امام خمینی (ره) اظهارداشت: در مقطعی که بدهی های این بیمارستان کم بود واگذاری آن دشواری شرایط کنونی نداشت.
وی ادامه داد: اکنون مالکیت بیمارستان امام خمینی (ره) مشخص نیست اما با وجود اینکه از سوی متولیان این مرکز درمانی پاسخ مثبتی دریافت نکردیم لیکن مواد اولیه مشتمل بر سرم ها، داروها و فیلترها را در اختیار کادر درمانی این بیمارستان گذاشتیم تا به امور بیماران دیالیزی آنجا رسیدگی شود.
وی بیان داشت: البته مشکلات کنونی تاثیری برخدمات دهی به بیماران بیمارستان امام خمینی (ره) کرج
نگذاشته است.
بیمارستان امام خمینی (ره) کرج وابسته به بنیاد شهید و سازمان شهرداری های البرز از حدود یک سال پیش به دنبال اجرایی شدن تعرفه های دولتی دچار مشکل درآمدی شده که به گفته کارکنان آن ، حقوق حدود هشت ماه آنان پرداخت نشده است.
کارکنان این بیمارستان امسال پنج بار تجمع گلایه آمیز داشتند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز تاکید کرد: رسیدگی به وضعیت بیماران دیالیزی در بیمارستان ها بر اساس استانداردها در 2 نوبت ‌کاری است اما اکنون در برخی بیمارستان های البرز به ویژه در زمانی که بحث مسمومیت جمعی از مردم با مشروبات الکلی مطرح بود تا چند نوبت کاری هم سرویس دهی داشتیم.
وی گفت: در جریان مسمومیت های الکلی در البرز حدود چهار نفر به دلیل ابتلا به نارسایی کلیوی متاسفانه به جمع بیماران دیالیزی افزوده شدند.
اواخر شهریور ماه و اوایل مهرماه امسال براثر مصرف مواد الکلی حدود 170 نفر در البرز مسموم شدند که 28 نفر آنان جان خود را از دست دادند.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.