به گزارش ایرنا، فتانه شکرالهی روز چهارشنبه در حاشیه هشتمین همایش استاندارد و کیفیت استان البرز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ما برای این انتخاب ها شاخص هایی در نظر گرفتیم، افزود: میزان همکاری، انطباق واحد تولیدی و انطباق کالاها با استاندارد از جمله شاخص های مد نظر استاندارد بود.
وی اظهار داشت: این 13 واحد تولیدی توانستند امتیازات و الزامات استانداردهای را داشته و در طول بازه زمانی یکساله حتی یک مورد جزیی هم عدم انطباق نداشتند.
شکرالهی گفت: عمده تولید کنندگان برتر واحد های تولیدی در زمینه های برق ، الکترونیک، غذایی، شیمی و‌بسته بندی فعالیت می کنند.
وی ادامه داد: میزان مشارکت واحدهای برتر در تدوین استانداردهای ملی، بین المللی ، فعالیت های پژوهشی که باعث ارتقای کیفیت تولید است نیز از دیگر ملاک هایی تجلیل از این واحد های برتر است
شکرالهی با بیان اینکه این تجلیل ها باعث ارتقای سطح کیفی محصولات می شود، گفت: در بسته های حمایتی که سازمان ملی استاندارد امسال مصوب کرد برای واحدهای برتر ملی و استانی ارفاق در نظر گرفته می شود.
وی با اشاره به قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران گفت: تمامی قوانین و اقدامات برای افزایش پوشش استاندارد برای محصولات داخل و ترویج آن است.
وی یادآور شد: کاربرد علامت استاندارد ایران نشانگر تعهد تولید کننده به رعایت ضوابط ، موازین و استمرار انطباق مشخصات کالا با استاندارد ملی است.
در پایان از واحدهای تولیدی نمونه برتر ملی با اهدا لوح و تندیس و مسئولان کنترل کیفی واحدهای تولیدی با اهداء لوح تجلیل شدند.
استان البرز سه هزارو500 واحد تولیدی و صنعتی فعال دارد.
7411/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.