به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار علی ترکاشوند روز چهارشنبه در همایش شکوه هجرت که در کانون شهید سبحانی سپاه استان البرز برگزار شد، افزود: یکی از برنامه هایی که بسیج سازندگی و سپاه دنبال می کند، کمک به توسعه آموزش است.
وی بیان داشت: امروز بسیج البرز با داشتن 278 گروه جهادی از 22 قشر تحصیلکرده آماده کمک به دولت است.
ترکاشوند گفت: اکنون اداره کل آموزش فنی حرفه ای، کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از ظرفیت های مختلف بسیج سازندگی استان به خوبی
بهره مند هستند.
وی با بیان اینکه یکی از مشکلات کشور ضعف آموزش های مهارتی است، افزود: به همین دلیل دشمن به دنبال بیمارکردن نظام آموزشی کشورمان است.

رئیس بسیج سازندگی البرز بیان داشت: انتظار می رود برنامه های آموزش مهارتی به صورت فراگیر توسط دستگاه های مختلف از جمله بسیج سازندگی اجرایی شود.
وی اظهار داشت: آموزش، اساس توسعه هر کشور است و اگر آموزش به خوبی ارائه شود ، مشکلی به نام فقر نخواهیم داشت.
ترکاشوند گفت: استفاده بهینه از منابع انسانی با آموزش مفید میسر می شود و این در حالی است که کشور ما صاحب منابع بسیار عظیمی است.
وی با بیان اینکه مزایا و ویژگی های اقتصادی کشورمان کم نیست، افزود: اکنون رشد اقتصادی ایران با وجود تحریم و محدودیت ها، مثبت است.
رئیس بسیج سازندگی البرز اظهار داشت: وجود ذخایر طبیعی و معدنی از نعمت های پایدار خداوندی در این سرزمین است که باید به خوبی از آنها بهره برد.
وی گفت: با وجود این ثروت عظیم ملی به دلیل نبود آموزش مناسب و استفاده نادرست از منابع دچار مشکلاتی شده ایم.
ترکاشوند بیان داشت: پایه آموزش ها در مدارس شکل می گیرد که باید به این موضوع توجه بیشتری شود.
درکارگاه آموزش کارآفرینی و اشتغالزایی صندوق های قرض الحسنه مردم یار حدود 600 نفر از مجریان طرح های اشتغالزای البرز شرکت داشتند.
6156/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.