به گزارش ایرنا،ابوالفضل اینانلو روز سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان فردیس،افزود: براین اساس دیدارهای مردمی فرماندار و مسئولان دستگاه های اجرایی با جدیت در این شهرستان دنبال می شود.
فرماندار فردیس با بیان اینکه اختلاف و کینه سبب می شود تا نتوانیم کار را به خوبی پیش ببریم و به شکوفایی دست پیدا کنیم، تأکید کرد: به مدیران ادارات توصیه می شود مشکلات و اختلاف ها مرتفع کنند.
اینانلو گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید وظایف خود را نسبت به شهدا و خانواده این افراد ادا کنیم که اخلاق درست نیز یکی از راه های انجام وظیفه است.
وی با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امسال بایدجشن انقلاب را با اقتدار برگزار کنیم و خوشحالی دوستان و ناامیدی دشمنان را رقم بزنیم.
اینانلو با تأکید بر تقویت ستاد بحران شهرستان فردیس گفت: لازم است آمادگی کامل را برای مقابله با حوادثی همچون سیل و زلزله داشته باشیم.
** مشکلات مردم را جدی بگیریم
امام جمعه شهرستان فردیس نیز گفت: شرایط کشور ویژه است و مشکلات مردم را باید جدی بگیریم.
حجت الاسلام علی اکبر ایمانی اظهار داشت: باید طوری زندگی کنیم مردم احساس ذلت و حقارت نکنند.
وی ادامه داد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند این هستیم دستورالعمل های امیرالمومنین(ع) را در رابطه با کارگزاران حکومتی مورد توجه قرار دهیم.
وی افزود: در مدیریت کشور و جنگ سخت اقتصادی بیش از هر چیزی به مدیریت بسیجی و جهادی نیاز داریم و مدیریت روزمره و بروکراسی اداری کشور را به جلو نخواهد برد.
وی اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع در اولویت کاری مسئولان شهرستان فردیس قرار گیرد.
7413/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.