به گزارش ایرنا، امیرسرتیب دوم غلامحسین دربندی روز سه شنبه در گردهمایی بزرگ بسیجیان حوزه بسیج ادارات کل استان البرز که در سالن اجتماعات شهید اینانلو شرکت توزیع برق البرز با « شعار ما ایستاده ایم» برگزارشد، اظهارداشت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس و پس از آن نشان داد که مدافع صلح و آرامش است و این روحیه بسیجی وولایت مداری را از حماسه سازان فرهنگ ایثار و شهادت به یادگار دارد.
وی گفت: ملت ایران نه تنها نقض کننده حقوق بشرنیست بلکه با پیروی از دین مبین اسلام برای یاری رساندن به مسلمانان مظلوم جهان همانند یمن در صحنه حضور دارد.
دربندی افزود: آمریکا 9 تریلیون دلار برای خرید اسلحه کمک می کند تا نوکرانش همانند عربستان و نیروهای ساختگی اش چون داعش مردم بی دفاع را به خاک و خون بکشند.
وی تصریح کرد: روحیه انسان دوستی ملت ایران در حمایت از مسلمانان جهان در ذهن مردم دنیا نقش بسته است لذا همه مسلمانان باید نسبت به اقدامات دین هراسی و تفرقه افکنی دشمنان مکتب اسلام هوشیار باشند.
وی بیان داشت: رفتارانساندوستانه ایران در برخورد با متجاوزان ناو آمریکایی در آب های ایران یا اسرای عراقی دوران دفاع مقدس نمونه عینی دفاع از حقوق بشر اسلامی است.
مشاور وزیر دفاع گفت: ملت ایران روحیه زنده بودن و همدردی با مسلمانانی که از دنیا طلبی و قدرت جویی مستکبران آسیب می بینند را از تفکر و روحیه بسیجی و فرهنگ عاشورایی دارد.
گردهمایی بسیجیان با سردادن لبیک یا حسین (ع) ، لبیک یا خامنه ای بار دیگر با آرمان های امام و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند
در این آیین بسیجیان نمونه و پایگاه های نمونه استان البرز با حضور بیش از 400 بسیجی برگزارشد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.