به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار داوود تاراد شامگاه پنجشنبه در همایش گشت محله محور طرح رضویون شهرستان فردیس در سالن ایثارگران شهرداری فردیس اظهار داشت: دلاوران بسیجی امنیت آفرینان جامعه هستند.
وی در ادامه با بیان اینکه سومین روز هفته بسیج به نام 'بسیج، امنیت و اقتدار دفاعی' نامگذاری شده است، تاکید کرد: همایش تجمع بسیجیان به مناسبت تجلیل از بسیجیانی که در اجرای طرح گشت های محله محور شرکت می کنند در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار شده است.
معاون عملیاتی سپاه استان البرز عنوان کرد: گشت های محله محور بسیج از هفته بسیج اسفند ماه سال گذشته پس از پیام فرمانده کل سپاه و رئیس سازمان بسیج همزمان در سراسر کشور به صورت آزمایشی به صورت رسمی اجرا شد.
وی با بیان اینکه گشت های محله محور با هدف ارتقای امنیت پایدار و آرامش در محله ها اجرا می شود، اضافه کرد: گشت های محله محور از ابتدای انقلاب با اسامی مختلف اعم از گشت ثارالله، عملیاتی و غیره توسط پایگاه های بسیج در راستای ارتقای سطح امنیت جامعه برگزار می شد.
سرهنگ تاراد تصریح کرد: بسیج یکی از ارگان های تاثیرگذار جامعه به شمار می رود چرا که این ارگان نهادی مردمی است.
معاون عملیاتی سپاه استان البرز با بیان اینکه بسیجیان با دستان خالی برای دفاع از مردم در هشت سال دفاع مقدس افتخار آفرینی کردند، عنوان کرد: بسیاری از بسیجیان در جنگ تحمیلی به مقام شهادت نائل و بسیاری از آنها نیز جانباز شده اند.
وی با اشاره به اینکه همکاری نیروی انتظامی شهرستان فردیس با بسیجیان این شهرستان در اجرای گشت های محله محور شایسته تقدیر است، خاطرنشان کرد: طبق گزارش اعلام شده از زمان اجرای این طرح در محلات، شاهد کاهش جرم بوده ایم و این مهم نشان از موفقیت آمیز بودن طرح گشت های محله محور دارد.

***جوانان وظیفه توسعه و پیشرفت کشور را به دوش دارند/ لزوم بصیرت افزایی
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس نیز گفت: جوانان وظیفه توسعه و پیشرفت کشور را به دوش دارند و این مهم بر لزوم بصیرت افزایی در این قشر تاکید دارد.
سرهنگ بیژن جنتی با بیان اینکه بسیج لشگر مخلص و مدرسه عشق است، افزود: هرچه از خود گذشتگی بسیج بگوییم نمی شود به درستی این قشر را توصیف کرد.
وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ورزشگاه آزادی مبنی بر اینکه شکست تحریم ها برابر با شکست آمریکا است، عنوان کرد: به جوانان امیدوار هستیم، جوانان مسئولیت خطیر پیشرفت و توسعه کشور را بر دوش دارند و این مهم بر لزوم بصیرت افزایی در جوانان و نوجوانان تاکید دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با بیان اینکه نیروی انتظامی تا آخرین نفس در کنار بسیجیان در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش می کند، خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی نیز بسیجی هستند و در شرایط سخت با همکاری سپاه و بسیج در راستای ارتقای سطح امنیت اجتماعی اقدام می کنند.
در پایان این مراسم جمعی از بسیجیان تجلیل شدند.
7413/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.