به گزارش ایرنا، عزیزالله شهبازی شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز افزود: دست صنعتگران، تولیدکنندگان و کارآفرینان که دلشان برای سربلندی کشور می تپد را می بوسیم و
با تمام توان برای حل مشکلات و نیازهای آنها تلاش خواهیم کرد.
وی ادامه داد: راهبرد عمومی دولت در البرز آن است که نباید به دلیل موضوعات پیش پا افتاده تولیدکنندگان دچار مشکل شوند.
شهبازی با اشاره به مشکلاتی برای واحدهای تولیدی 120 کیلیومتری تهران در حوزه استان البرز گفت: برای
بررسی راهکارها، چالش ها و راهبردها دراین بخش کارگروه ویژه تشکیل می شود.
وی ادامه داد: البرز یک استان صنعتی است و با توجه به نقش اقتصادی آن در کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
سرپرست استانداری البرز، گفت: بر اساس اظهارات مسئولان کشوری با توجه به اقدامات و برنامه های صورت گرفته، سال 98 شرایط اقتصادی کشور بهبود می یابد.
شهبازی افزود: پاشنه آشیل سیستم اقتصادی کشور تولید، کارآفرینی و اشتغال است از این رو مجموعه کشور برای رفع مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران پای کارآمده اند.
سرپرست استانداری البرز خاطرنشان کرد: براساس اولویت بندی ها، اکنون رونق تولید و کارآفرینی در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین باید در تصمیم گیری های مدیران دستگاه های اجرایی این امر به جد مد نظر قرار گیرد.
وی افزود: پیشرفت کشور در گرو حضور میدانی بخش خصوصی است از این رو باید تمهیدات لازم برای بسترسازی مناسب فعالیت بخش خصوصی اندیشیده شود.
سرپرست استانداری البرز گفت: بر اساس سیاست های کلی نظام، قوای سه گانه طی هم افزایی و انسجام درصدد حل موانع و مشکلات در حوزه های مختلف کشور هستند و چنین فضایی نیز در البرز حاکم است.
سرپرست استانداری البرز از فرمانداران خواست به صورت ویژه بر رفع مشکلات صنایع حوزه جغرافیایی خود متمرکز شوند.
وی به ظرفیت های گردشگری استان اشاره کرد و ادامه داد: البرز با برخورداری جاذبه های طبیعی منحصر به فرد در حوزه گردشگری و صنایع دستی دارای ظرفیت ویژه است.
شهبازی افزود: از این رو جای کار بیشتری در حوزه گردشگری خواهیم داشت و انتظار می رود تیمی منسجم، با اندیشه و کارساز برای ایجاد اشتغال در گردشگری حرکت کنند.
استان البرز دارای سه هزار و 500واحد صنعتی و تولیدی است.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.