مدیرکل انتقال خون استان البرز گفت: با توجه به کاهش ذخائر خونی، اهداء‌کنندگان البرزی به مراکز کاهش یافته در حالی‌که نیاز بیماران به خون و فرآورده‌های خونی همیشگی است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهدیزاده گفت: با آغاز فصل سرما در استان میزان مراجعه مردم برای اهدای خون کاهش می‌یابد. با توجه به اینکه نیاز بیماران به خون و فرآورده‌های خونی همیشگی است و در حال حاضر به دلیل برودت هوا با کاهش مراجعه داوطلبان برای اهدای خون روبرو هستیم و ذخایر خونی استان کاهش یافته است.

مهدیزاده از مردم نوع دوست استان البرز خواست در صورت برخورداری از سلامتی انتقال خون را چون همیشه در تامین خون و فرآورده‌های خونی مورد نیاز بیماران و مراکز درمانی استان یاری کنند.

وی افزود: اکنون سه پایگاه مرکزی اداره کل انتقال خون استان البرز واقع در 45 متری گلشهر چهارراه گلزار غربی از ساعت 8 تا 19، مرکز مهربانو واقع در رجایی شهر، خیابان داریوش از ساعت 8 تا 18/30،  پنج شنبه‌ها از ساعت 8 تا 13 و پایگاه انتقال خون توحید واقع درمیدان توحید از ساعت 8 تا 13 برای اهدای خون فعال است.

مهدیزاده در پایان گفت: به‌منظور رفاه حال مراجعه کنندگان، همچنین در روز جمعه در اداره کل انتقال خون واقع در 45 متری گلشهر چهارراه گلزار از ساعت 9 الی 17 این مرکز آماده اهداء خون است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.