فرشته فهمیده روز چهارشنبه درگفت و گو خبرنگار ایرنا افزود: این المپیاد در رشته هایی مانند والیبال، فوتسال، طناب زنی، بازی های بومی و محلی، طناب کشی، بسکتبال، هندبال و شطرنج اجرایی شده است.
وی برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای را مقدمه ای برای قهرمانی دانست و گفت: گرایش بیشتر دانش آموزان به سمت ورزش موجب کاهش گرایش این قشر به آسیب های اجتماعی می شود.
فهمیده با اشاره به اینکه امروزه مدارس به عنوان اصلی ترین پایگاه اجرایی برنامه ها و فعالیت های دانش آموزی مورد توجه قرا می گیرند، افزود: هدف تربیت نسلی شاداب و با نشاط است که در کنار فراگیری علم ودانش از سلامتی، تحرک لازم برخور دار باشد.
وی هدف از برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای ایجاد شور و نشاط و ارتقای سلامت دانش آموزان ذکر کرد.
مدیراداره آموزش وپرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس گفت: سال تحصیلی گذشته دانش آموزان پسر و دختر این ناحیه در رشته های والیبال و فوتبال مقام برترکشوری را بدست آوردند.
در مراسم آغازین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای ، حرکات رزمی و بازی های نمایشی، اهتزار پرچم، مشعل بازی و رژه تیم های ورزشی اجرا شد.
در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از دستاوردهای دانش آموزان در زمینه پخت انواع غذاهای سنتی، دسر، آش و سوپ توسط دانش آموزان و انجمن اولیا مدارس برپا شد.
7413/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.