سرپرست استانداری البرز گفت: با همکاری مدیران استان و مدیران بانک‌ها کنار یکدیگر مراحل پیشرفت را طی می‌کنیم و از پیچ خطرناک اقتصادی کشور عبور می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عزیزالله شهبازی عصر سه‌شنبه در مراسم اختتامیه بزرگترین رویداد تجاری استان البرز با بیان اینکه صنایع صادقانه تلاش می‌کنند، اظهار کرد: از زمانی که وارد البرز  شده‌ام، اشتغال و تولید و صنعت را در این استان بیشتر مشاهده کرده‌ام.

شهبازی تصریح کرد: با همکاری مدیران استان و مدیران بانک‌ها کنار هم مراحل پیشرفت را طی می‌کنیم و از پیچ خطرناک اقتصادی کشور عبور خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری نمایشگاه بیش از یک ماه تلاش شده، اذعان داشت: رونق کسب و کار البرز در حال رشد است و در این میان جوانان مبتکر البرز بدون توجه به تحریم‌ها مشغول کار و برنامه‌نویسی و تولید هستند. با توجه به اهمیت صنعت و اشتغال در استان البرز دستگاه قضایی، نمایندگان مجلس و قوه مجریه کنار عوامل اشتغال و تولید برای توسعه استان تلاش می‌کنند.

شهبازی توجه به حوزه گردشگری را از برنامه‌های مهم استان البرز اعلام کرد و گفت: درصدد ایجاد بندر خشک در استان البرز بوده و در این راستا دنبال حل مشکلات صنعتگران هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.