به گزارش ایرنا، عزیزالله شهبازی شامگاه سه شنبه در آئین پایانی نخستین نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی البرز افزود: اکنون با همت تلاشگران، کسب و کار و تولید استان بدون توجه به فشارهای اقتصادی و تحریم های دشمنان رونق گرفته و بخش صنعت و تولید در حال برنامه ریزی بیشتر برای توسعه است.
وی خاطر نشان کرد: حاشیه ای درالبرز وجود ندارد و تمام کسانی که در بخش تولید مشغول به فعالیت هستند با عزمی آهنین وظایف خود را انجام می دهند.
شهبازی گفت: دست اندرکاران و عوامل برنامه ریزی و تولید استان البرز متحد و منسجم امور را پیش می برند و
از فرصت ها به خوبی استفاده می شود.
سرپرست استانداری البرز خاطرنشان کرد: ثروت های طبیعی به کمک این استان آمده و به همین منظور گردشگری جزو برنامه های راهبردی مدیران استان است.
شهبازی افزود: یکی دیگر از ظرفیت های این استان، فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام است که می تواند به کمک توسعه گردشگری آمده و در این حوزه کارهای ارزشمندی در حال انجام است.
وی با اشاره به ظرفیت اقتصادی بندر خشک استان البرز اظهار داشت: تلاش ها بر این است که مشکلات صنعتگران و تولید کنندگان استان یکی پس از دیگری برطرف کنیم.
سرپرست استانداری البرز گفت: انتظار این است که مدیران استانی، بانک ها، تامین اجتماعی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شهرک های صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت در کنار هم بتوانند مشکلات صنعتگران و واحدهای تولیدی را برطرف کنند.
شهبازی افزود: اطمینان داریم همه در کنار هم از این مرحله سخت عبور خواهیم کرد، شرایط کشور آنگونه که دشمنان تبلیغ می کنند، نیست و این بار نیز از این پیچ خطرناک عبور کرده و مشکلات را پشت سرمی گذاریم.
بزرگترین نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی و فرصت های سرمایه گذاری استان البرز از 26 تا 29 آبان ماه در مجموعه نمایشگاهی گلشهر کرج برپا شد.
در این نمایشگاه بیش از 100 واحد تولیدی و صادراتی، تولیدات خود را در دید عموم قرار داده بودند.
هیات های تجاری 10 کشور در نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی صنایع کوچک و متوسط البرز شرکت کردند.
تجار و کارشناسان اقتصادی عراق، افغانستان، سوریه، لبنان، ترکیه، آذربایجان و قزاقستان از جمله کشورهایی بودند که در این نمایشگاه حضور یافتند.
حدود 120 واحد تولیدی و صنعتی البرز در زمینه صادرات فعالیت دارند.
بیش از سه هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی در این استان مشغول به فعالیت هستند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.