مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز، گفت: دشمن متحد شده تا کمر صادرات ایران را بشکند و بهترین مکانیسم برای دور زدن تحریم ها، استفاده از تفکر استارت آپی است.

به گزارش ایلنا، محمد امین فرشی در رویداد استارتآپی مشترک شرکت شهرک های صنعتی استان البرز و خانه استارتآپ کرج، اظهار داشت: بهترین مکانیسم برای دور زدن تحریم ها، استفاده از تفکر استارت آپی است.

وی افزود: در حال حاضر  استفاده نمایشی از تفکر استارت آپی در برنامه ها شدنی نیست و این کار الزامی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز با بیان اینکه تفکر استارت آپ، روند صادرات محصولات را توسعه می دهد، ادامه داد: زمین و زمان با هم متحد شدند تا کمر صادرات ایران را بشکنند.

وی با بیان اینکه در مجموعه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی از ابتدای سال برنامه های اصلی برای اقتصاد دانش محور طراحی کرده ایم، عنوان کرد: رویداد استارت آپ در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی صادراتی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان البرز علی رغم تمام مشغله های موجود برگزار شد و محوریت این رویداد صادرات بود.

فرشی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این رویداد از بهترین های کشور هستند که می توانند به تولید کمک کنند، تصریح کرد: از سه استارت اپ در حوزه صنعت در این برنامه که با رای داوران در حوزه صنعت فعالیت می کنند تقدیر شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه در این مجموعه تخفیفات مناسبی برای استقرار استارت آپ در حوزه صنعت در شهرک های صنعتی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: ۹۰ درصد قیمت تمام شده زمین در شهرک های صنعتی در اختیار متقاضیان راه اندازی استارت آپ قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه هرکس بتواند بر اساس شناسایی نیاز بازار ما در غالب توسعه بازار محصولات صنعتی وارد شود، حمایت می شود، تصریح کرد: تا پایان سال شرکت شهرک های صنعتی آماده حمایت و پشتیبانی از یک استارت آپ دمو در سطح ملی است.

فرشی با بیان اینکه البرز آماده پشتیبانی از یک رویداد ملی استارت آپی است، گفت: در خصوص جذب سرمایه گذار ما مذاکراتی با معاونت علمی و فناوری آوری ریاست جمهوری داشتیم آمادگی از بخش خصوصی و بخش دولتی در راستای حمایت از فعالان استارتاپی در تامین منابع مالی فضا و سایر موارد اعلام آمادگی می کنیم.

وی با بیان اینکه این ظرفیت برای همه مهیا است تا توانایی های خود را نشان دهند، تصریح کرد: خانه استارت آپ در شهر کرج افتخاری برای این شهر است و توانایی حضور در سطح ملی را دارد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز بیان اینکه نشست تجار ایرانی و عراقی برای همکاری بیشتر در کرج برگزار شد، تصریح کرد: از ظرفیت های استارت آپ برای رونق تجارت و بازرگانی ایران و عراق می توان استفاده کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.