عبدالکریم رستمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا هدف از اجرای این مسابقه استانی را ترویج فرهنگ مطالعه، آشنایی با زندگینامه پروفسور حسابی و ایجاد انس و تقویت پایه دوستی بین جامعه هدف با کتاب یار مهربان و دانای انسان عنوان کرد.
وی اظهار داشت : فایل کتاب در سایت www.karaj3.ir و آدرس اینترنتی http://y0n.ir/Aayix و آدرس اینستاگرامی mahalemehrabani به صورت رایگان قابل دریافت می باشد که علاقه مندان می توانند با دانلود کتاب و پس از مطالعه در مسابقه مقاله نویسی شرکت کنند.
وی مهلت ارسال آثار را برای شرکت کنندگان را از طریق سایت www.karaj3.ir و یا تحویل به مدیر مدرسه تا بیست و هشتم آبان ماه ذکر کرد.
وی تصریح کرد: دانش آموزان دوره تحصیلی ابتدایی مقاله خود را می توانند با مشارکت اولیاء ، مطابق الگو های موجود در پوستر ابتدایی ، ارائه دهند.
وی یادآورشد: نتایج قرعه کشی این مسابقه مصادف با جشن میلاد رسول اکرم(ص) از ساعت 9 صبح در میدان سپاه تا میدان جمهوری کرج برگزار می شود.
وی خاطرنشان شد: در این برنامه به تعداد 110 نفر جایزه 2 میلیون ریالی ویژه فرهنگیان و 313 جایزه ویژه دانش آموزان از بین نفرات شرکت کننده در مسابقه کتابخوانی به قید قرعه اهدا می شود.
استان البرز 450 هزار دانش آموز و 24 هزار معلم دارد.
2819/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.