مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه عراق ارتباط تجاری تنگاتنگی با ایران دارد، گفت: رقم تجاری مراودات ایران و عراق با افزایش همکاری و جذب سرمایه گذاران در البرز، انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد امین فرشی عصر امروز در نشستی که با هیات تجاری کشور عراق و در محل نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی صادراتی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: ایران و عراق با هم اشتراکات زیادی در حوزه فرهنگ و سیاست دارند.

وی با اشاره به دیدار رئیس‌جمهور عراق با رهبری‌معظم انقلاب افزود: رهبری معظم انقلاب در این دیدار توصیه‌های ارزشمندی داشتند که نشان از رابطه و جایگاه خوب دو کشور دوست ایران و عراق است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه عراق ارتباط تجاری تنگاتنگی با ایران دارد، بیان کرد: رقم تجاری مراودات ایران با عراق افزایش می یابد و همکاری ها با عراق بیشتر با جذب سرمایه گذاران در البرز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در استان البرز  سه هزار و پانصد واحد فعال صنعتی با توجه به نیاز صادراتی عراق آماده تولید محصولات متنوع مورد نیاز عراق هستند، تصریح کرد: این ظرفیت می تواند در راستای افزایش مبادلات تجاری بین ایران و عراق باشد.

فرشی با بیان اینکه استان ظرفیت بالایی در حوزه خدمات فنی و مهندسی دارد، گفت: کالاهای تولیدی استان البرز از کیفیت و سطح استاندارد بالایی برخوردار هستند و توانایی تولید کالاهای مصرفی عراق و سایر کشورها در استان البرز فراهم شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.