مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز، گفت: برای بانوان کارآفرین، 500 میلیون تومان تسهیلات با سود 13.5 درصد تعلق می گیرد که پرداخت ماهانه اقساط، بیشتر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدامین فرشی، عصر امروز در همایش تعاونگرایان استان البرز که با حضور مدیران کل، فرمانداران و بانوان کارآفرین استان برگزار شد، گفت: اشتغال بانوان کارآفرین البرز با توجه به میانگین 31 نفر اشتغال سایر استان‌ها بیش از 38 نفر است.

وی افزود: درباره نحوه رفتار با بانوان کارآفرین باید مدیران و مسئولان، تغییر رویکرد کاملا مشخص داشته باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز، تاکید کرد: با توجه به تشکیل جلسات شورای تعاون، تفاهم نامههای خوبی با ادارات ذیربط در قالب تفاهم نامه در حال تهیه و تدوین است.

وی ادامه داد: بانوان در بازپرداخت تسهیلات، خوش حساب‌ هستند و برای کمک به این تولیدکنندگان، سهم نقدینگی تسهیلات 5 درصد کاهش یافت.

فرشی با عنوان اینکه در راستای کمک به تولید کننده تعداد اقساط افزایش پیدا کرده، گفت: تسهیلات 500 میلیون تومانی با نرخ 13.5 درصد یکی از جمله مواردی است که در راستای کمک به تولید به بانوان تعلق می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز، گفت: دوره‌های کارآفرینی و مدیریتی، تورهای صنعتی و ... از جمله مواردی است که برای بانوان کارآفرین علاقه‌مند در استان برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.