به گزارش ایرنا، امیر غفرانی روز دوشنبه در مجمع سالانه هیات بدمینتون البرز افزود: اکنون بیش از 53 پروژه عمرانی ورزشی نیمه تمام از پنج درصد تا 50 درصد پیشرفت فیزیکی در استان وجود دارد.
وی بیان داشت: 156 هزار ورزشکار سازمان یافته در استان فعال هستند که می بایست برای تامین فضای ورزشی مورد نیاز آنان پروژه های نیمه تمام به سرانجام برسد.
وی اضافه کرد: 76 سالن ورزشی در استان به اجاره می رود که از این تعداد 26 سالن در روستاها و مابقی در شهرها قرار دارند.
غفرانی گفت: به هیات ها اعلام کرده ایم که اگر نیاز به سانس دارند اعلام کنند و سانس در اختیارشان قرار داده می شود.
وی اظهار داشت: هیات های ورزشی در استان مشکلی برای در اختیار گرفتن سانس سالن های ورزشی ندارند و در شرایط کنونی کمکی که می تواند به این هیات شود در اختیار قرار دادن سانس سالن ها است ، هیات های ورزشی نیز از این امکانات استفاده کنند تا در آینده بتوان هر چه بیشتر زیر ساخت های ورزشی استان را توسعه داد.
وی ادامه داد: هیات بدمینتون نیز از این امکانات موجود بهره گیرد تا بتوان با جانمایی یک خانه بدمینتون برای این رشته ورزشی با استانداردی که فدراسیون به ما می دهد، نیاز این رشته ورزشی را تامین کنیم.
مدیر کل ورزش و جوانان البرز افزود: یکی از برنامه هایی که در استان با هدف توسعه ورزش و بهبود زیر ساخت ها صورت گرفته این است که تمرکز برگزاری مسابقات به خصوص در بخش کشوری را از شهرستان کرج به دیگر شهرستان های استان نیز تسری داده ایم .
رئیس هیات بدمینتون البرز نیز گفت: سال گذشته بیش از 60 میلیون ریال اجاره سالن های ورزشی را دادیم، این در حالی است که اگر این هزینه صرف خود ورزش شود بازدهی بهتری خواهد داشت.
میثم پورکریمان افزود: بسیاری از سالن های ورزشی در استان استانداردهای ورزش بدمینتون را ندارند و این مشکل باید به صورت اصولی برطرف شود.
وی اضافه کرد: یک هزار و 300 ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی بدمینتون در استان مشغول به فعالیت هستند، البرز استعداد و علاقمندان زیادی در ورزش بدمینتون دارد که در صورت توجه بیشتر به زیر ساخت ها می توان امیدوار بود که قهرمانان زیادی را پرورش داد.
استان البرز در سال های اخیر برگزاری چندین مسابقه بین المللی و جهانی در رشته های مختلف را با موفقیت برگزار شده است.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.