معاون خدمات شهری شهرداری کرج، گفت: تمام مناطق شهرداری به دستگاه شن کش و گریدر مجهز می‌شوند.

به گزارش ایلنا، حسن مدیرروستا با اشاره به آمادگی معاونت خدمات شهری شهرداری کرج برای ارائه خدمات زمستانی به شهروندان اظهار کرد: تا کنون نیاز مناطق مختلف شهرداری به ماسه و نمک احصاء شده و مکاتبات لازم برای تامین تناژهای مورد نظر صورت گرفته است.

معاون خدمات شری شهرداری کرج ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده امسال برای تامین شن و نمک کافی برای مخازن موجود سطح شهر با مشکلی مواجه نخواهیم بود.

وی با اشاره به تامین تجهیزات و ماشین آلات زمستانی افزود: در حال حاضر تمامی مناطق شهرداری کرج به دستگاه نمک پاش مجهز هستند.

مدیروستا توضیح داد: تنها دو منطقه شهرداری فاقد گریدر هستند که با شروع فصل بارش نیاز این دو منطقه نیز برطرف می‌شود و برای برف روبی سطح شهر با مشکلی مواجه نخواهیم بود.

این مسئول با اشاره به اینکه در صورت تامین اعتبار تعداد دستگاهها و ماشین آلات زمستانی شهرداری افزایش می یابد، اظهار کرد: بدون شک هرچقدر تعداد ماشین آلات و تجهیزات‌زمستانی شهر بیشتر باشد، خدمات‌رسانی به شهروندان با سرعت و کیفیت بیشتری انجام می‌شود.

مدیر روستا با اشاره به وضعیت سایر تجهیزات زمستانی معاونت خدمات شهری افزود: وضعیت همه پمپ‌های آب موجود  بررسی شده و قرار است چند پمپ آب با دبی بالا برای مواقع آبگرفتگی شدید خریداری شود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: با مکاتبات انجام شده با معاونت عمرانی، مناطقی که نیاز به احداث چاه‌های جذبی بوده احصاء شده و عملیات مرمت و بازسازی اغلب چاه‌ها نیز به اتمام رسیده است.

وی گفت: شهرداری کرج برای استقبال از زمستان آماده است و امید است با بهره گیری از تجهیزات و نیروی انسانی ماهر شهروندان از بارش‌های زمستانی لذت ببرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.