مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج گفت: رفع معضلات شهر بدون تعامل شهروندان امکان پذیر نیست.

به گزارش ایلنا، حشمت اله عزیزی در حاشیه استقرار میز خدمت در مسجد المهدی(عج) سه راه گوهردشت کرج اظهار کرد: بدون شک استقرار میز خدمت در مناطق و سازمان‌های مختلف شهرداری نقش به سزایی در ارتقای کیفیت و کمیت خدمات رسانی به مردم دارد.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج، ادامه داد: باید از نیروهای میز خدمت حمایت‌های لازم صورت بگیرد تا آنها انگیزه کافی برای خدمات رسانی به مراجعین را داشته باشند.

وی افزود: راه اندازی میزخدمت بخشی از اهداف صیانت از حقوق شهروندی و گامی در راستای شفافیت و پاسخگویی مسئولان محسوب می‌شود.

عزیزی با اشاره به دیگر کارکردهای میز خدمت توضیح داد: پاسخگویی، ارتقای رضایت ارباب رجوع و رفع درخواست های آنان از مهمترین کارکردهای میز خدمت است.

این مسئول ابراز کرد: بدیهی است اجرای دقیق طرح میز خدمت از سرگردانی ارباب رجوع جلوگیری و زمینه پیگیری مطالبات آن ها را فراهم می‌کند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود به بخشی از وظایف این اداره کل اشاره کرد و گفت: شهروندان با تعامل مستمر با این اداره کل نقش به سزایی در کاهش تخلفات شهری خواهند داشت.

گفتنی است در پایان این دیدار عزیزی به صورت خصوصی و جمعی به سوالات و مشکلات ساکنان  پاسخ داده و رفع آن ها را دستور کار قرار داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.