محمدرضا پوریا روز دوشنبه در حاشیه برگزاری مجمع سالیانه هیات بدمینتون البرز در گفت وگو با ایرنا افزود: این دوره از رقابت ها که در سطح آسیایی و جهانی است از 15 تا 19 بهمن ماه امسال به میزبانی البرز برگزار و پیش بینی می شود بیش از 15 کشور از نقاط مختلف دنیا در آن شرکت کنند.
وی اضافه کرد: جایزه این مسابقات 25 هزار دلاری است و با توجه به نزدیک بودن آن به رقابت های المپیک و اینکه ورزشکاران به دنبال کسب سهمیه هستند ورزشکاران بسیاری در آن شرکت کنند.
پوریا ادامه داد: این رقابت ها طی چهار سال گذشته با حضور 19 کشور جهان به میزبانی ایران برگزار شده
است.
رئیس فدراسیون بدمینتون در بخش دیگری از سخنان خود به مجمع پاراالمپیک اشاره کرد و گفت: فدراسیون بدمینتون نیز یکی از اعضای مجمع است و به همین منظور باید انجمن پارالمپیک تشکیل و مسئول آن نیز در چند روز آینده معرفی تا بتوانیم در این زمینه برنامه ریزی بیشتری کنیم
پوریا، راه اندازی بدمینتون ساحلی را یکی دیگر از برنامه های فدراسیون بدمینتون عنوان کرد و افزود: از سه هفته قبل کمیته ای به همین منظور تشکیل و برنامه ریزی هایی نیز صورت گرفت و رئیس کمیته و اعضای آن از مناطقی که بیشتر ساحلی هستند تعیین شده است.
وی ادامه داد: مسابقات بدمینتون در رشته ساحلی کشور بخش بانوان و آقایان آذرماه امسال در2 شهرستان ساحلی استان مازندران برگزار می شود.
رئیس فدراسیون بدمینتون با بیان اینکه بیش از200 هزار راکت به دست در کشور فعال هستند اظهار داشت: بدمینتون جزء رشته های ورزشی است که در صورت پرداختن و استعداد یابی بیشتر، مدال آوری در آن گسترش یافته و شاهد پرورش قهرمانان زیادی در این رشته خواهیم بود.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.