فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از دستگیری 6 عضو باند سارقان احشام و کشف 70 رأس دام سرقتی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی سلیمانی گفت: در پی اعلام مرکز پیام مبنی بر سرقت احشام در منطقه "نجم‌آباد" شهرستان نظرآباد بلافاصله ماموران پاسگاه نجم‌آباد برای بررسی موضوع به محل دامداری اعزام شدند.

وی بیان کرد: به محض حضور خودرو پلیس، 2 نفر کارگر دامداری به ماموران مراجعه و اعلام کردند که داخل دامداری در حال استراحت بودند که 6 نفر ناشناس وارد آنجا شده و پس از درگیری و ضرب و شتم آنها، 70 راس گوسفند دامداری را به سرقت برده و متواری شدند.

سرهنگ سلیمانی افزود: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پرونده به پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد ارجاع و تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی تعدادی از اعضای باند سارقان را شناسایی و پس از چندین روز تعقیب و مراقبت در چندین عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری تعداد 6 نفر از اعضای باند و توقیف یک دستگاه خودرو کامیون که در امر سرقت احشام از آنها استفاده می‌شد، شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی ضمن اعتراف به جرم خود درباره شیوه و شگرد سرقت‌ها اذعان داشتند که با تشکیل یک باند سرقت و جمع‌آوری اطلاعات مورد نظر و زاغ‌زنی اطراف دامداری‌ها، اقدام به ضرب و جرح کارگران و صاحبان دامداری کرده و احشام را به سرقت می‌بردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.