معاون فنی شرکت شهرک های صنعتی استان البرز، گفت: به منظور استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های شهرک صنعتی اشتهارد و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری، اجرای پروژه روشنایی و بهره برداری 10 بلوک معابر داخلی شهرک صنعتی اشتهارد به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا، فرهاد ایزدی در جمع خبرنگاران گفت: تأمین روشنایی به عنوان یکی از ابزارهای اصلی امنیت فردی و اجتماعی در معابر شهرک ها و نواحی صنعتی، محسوب می شود لذا ایجاد زیرساخت ها و فراهم کردن امنیت حضور سرمایه گذاران برای احداث و راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان از دغدغه های اصلی شرکت شهرک های صنعتی است. 

وی اظهار کرد: با تعامل و همکاری بسیار خوب مدیریت و کارکنان شرکت برق منطقه ای استان و شهرستان، اجرای پروژه روشنایی و بهره برداری 10 بلوک معابر داخلی این شهرک صنعتی به بهره برداری رسید.

ایزدی با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی یک سوم از مساحت شهرک صنعتی اشتهارد را تحت پوشش قرار داده است، خاطرنشان کرد: شبکه روشنایی با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی شرکت شهرک های صنعتی البرز به بهره برداری رسیده و بیش از 1200 پایه برق و لامپ های خیابانی 50 وات بخار سدیم و با خازن های کم مصرف همراه با تکنولوژی روز دنیا در این پروژه مورد استفاده قرار گرفت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.