به گزارش ایرنا، ناصر مقدم روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت وگو با خبرنگاران افزود: 13آبان یادآور رخدادهای فراموش نشدنی درتاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است.
وی اضافه کرد: تبعید حضرت امام(ره) به ترکیه در سال 43، کشتار وحشیانه دانش آموزان در اعتراض به دخالت‌های آمریکا به دست دژخیمان رژیم منحوس پهلوی در سال١٣٥٧و تسخیر لانه جاسوسی به همت دانشجویان پیرو خط امام در سال 58 هرکدام دلیل روشنی است که این روز به عنوان یوم الله خوانده شود.
مقدم گفت: پس از گذشت سال ها، مردم باعزت و صلابت ایران در راهپیمایی 13 آبان با زنده نگه داشتن این روز بر آرمان های همیشگی انقلاب پافشاری کردند.
وی ادامه داد: امروز تربیت یافتگان مکتب امام حسین(ع) در سراسر عالم شعارهای مرگ بر آمریکا را نمادی برعدم ظلم پذیری وعدم سازش با مستکبران و زورگویان جهان تلقی کرده و بر مبازره همه جانبه با استکبار جهانی تا محو کامل آنان اصرار می ورزند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: ملت های ستمدیده و زیرسلطه با تأسی از انقلاب اسلامی ایران به خیزش عظیم براندازی نظام سلطه و به دست گرفتن سرنوشت خود همت گماشته‌اند و حکومت‌های حاکمان دست نشانده غربی را یکی پس از دیگری از اریکه قدرت به زیر می‌کشند.
مقدم گفت: بی شک رمز بقا و موفقیت نظام و انقلاب در مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم سلطه،پایبندی به آرمان های اصیل اسلام و تبعیت از ولایت فقیه و پیروی از رهنمود های مقام معظم رهبری است.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.