به گزارش ایرنا، سیروس شفقی روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی 13 آبان درجمع خبرنگاران افزود:
در 13 آبان سیمای نحوس ظلمانی سیاست های کاخ سفید آشکار می شود و مردم انقلابی ایران جنایت های سیاستمداران آمریکایی را به جهانیان یادآوری می کنند.
وی بیان داشت: مردم قهرمان ایران در یوم الله 13 آبان ایستادگی خود را در مقابل زورگویی های آمریکا به نمایش گذاشتند و پاسخ کوبنده به دشمن دادند.
شفقی گفت: حماسه سیزدهم آبان ماه امسال با پیروی از آرمان های حقیقت جویی و ظلم ستیزی امام حسین (ع) در کرج جلوه ای خاصی به خود گرفت.
وی افزود: فریاد استکبار ستیزی مردم، همان هیات من الذله خطاب به سرکردگان آمریکایی و صهیونیستی بوده و پیام این راهپیمایی آن است که ملت ایران هیچ گاه در تسخیر استعمارگران قرار نخواهد گرفت.
فرماندار ویژه کرج در ادامه روز سیزدهم آبان ماه را روزی به نام همه مستضعفان جهان دانست و بیان داشت: در این روز مردم ایران اسلامی با خروش خود، دیوار ظلم و استبداد را فرو پاشیدند تا به جهانیان ثابت کنند هیچ ظلمی پایدار نخواهد ماند.
شفقی گفت: امروز فریاد حق طلبی مردم شهید پرور شهرستان کرج لرزه بر اندام بدعهدان آمریکایی انداخت، این روز نه تنها متعلق به دانش آموزان بلکه تمام ملت ایران است، روزی که چهره حقیقی استکبار رو می شود و همگان ماهیت پلید آمریکا را نظاره گر خواهند بود.
وی خاطرنشان کرد: 13 آبان نماد سه واقعه مهم از جمله تبعید امام راحل در سال 43 به ترکیه، کشتار 54 دانش‌آموز در سال 57 و تسخیر سفارت‌خانه آمریکا در 13 ابان سال 58 توسط دانشجویان است.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.