به گزارش ایرنا، فراز کمالوند سرمربی سابق تیم فوتبال اکسین البرز در پی ناکامی های این تیم در هفته های گذشته استعفای خود را تقدیم هیات مدیره کرد .
کمالوند علت استعفای خود را با توجه به اینکه چندین سال هدایت تعدادی از تیم ها در لیگ برتر را بر عهده داشته، بی انگیزگی برای کار در رقابت های لیگ دسته یک کشور اعلام کرده بود.
پس از استعفای غیر منتظره سرمربی سابق تیم فوتبال اکسین البرز، محمد نصرتی به عنوان مربی، هدایت تیم فوتبال اکسین البرز را تا تعیین سرمربی جدید این تیم بر عهده گرفته است.
پس از کمالوند، این بار نوبت به مدیر رسانه ای تیم رسید و میلاد فاندر شب گذشته استعفای خود را اعلام کرد.
فاندر علت استعفایش را برخی حاشیه های ایجاد شده در این تیم عنوان کرده است.
در روزهایی که مدیران این باشگاه در پی تغییر نام آن به ریحان البرز هستند و اکسین البرز برای صعود به لیگ برتر کشور بیش از همیشه نیازمند آمادگی و دور بودن از حاشیه ها را دارد، استعفاها یکی پس از دیگری بر این تیم سایه انداخته و می تواند اکسین را از هدف اصلی خود دور سازد.
اکسین البرز هم اکنون با 12 امتیاز در مکان هفتم لیگ دسته یک کشور قرار داشته و برای صعود دوباره به صدر جدول راه سختی در پیش دارد.
کمالوند پیش از این، قول صعود اکسین البرز به تیم برتری را داده بود که این تیم در بازی های اخیر با ناکامی هایی مواجه بوده و راه صعود به لیگ برتر را برای آن سخت تر کرده است.
این تیم در ابتدای راه لیگ دسته یک کشور با روند خوبی فعالیت خود را آغاز کرد و در هفته نهم در دیدار خانگی با شکست در برابر تیم قشقایی شیراز راه صعود برایش سخت تر شد.
با آغاز فصل جدید لیگ دسته یک کشور، تیم فوتبال اکسین البرز توانسته طی چهار هفته اول این لیگ با پیروزی های پیاپی شروع خوبی را برای خود رقم بزند.
در فصل گذشته لیگ فوتبال دسته یک کشور، اکسین البرز با سرمربیگری علی لطیفی در جریان 34 بازی، 13 برد، 12 مساوی، 9 باخت، 40 گل زده، 27 گل خورده و کسب 51 امتیاز، جایگاه نهم را در لیگ دسته یک کشور را کسب کند اما از راهیابی به لیگ برتر بازماند.
برادران طاهری پور مدیریت پیشین اکسین البرز، مدیریت را واگذار و حمید حمزه‌لو مدیریت جدید این تیم را بر عهده گرفته، این درحالی است در اولین گام از سوی مدیریت جدید اکسین، فراز کمالوند سرمربی فصل گذشته صنعت نفت آبادان به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شده بود.
کمالوند پیش از این موفق شده بود که سه تیم دسته اول را به لیگ برتر ببرد و عملکرد موفقیت آمیزی در گذشته داشت اما نتوانست در اکسین البرز باز هم این موفقیت های خود را تکرار کند.
رئیس هیات فوتبال البرز روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا گفت: با توجه به استعفاهای مکرر در این تیم که در حال رخ دادن است، پس از بازی روز یکشنبه در هفته دهم با ملوان بندر انزلی نشستی به همین منظور برگزارمی شود.
این استعفاها در حالی صورت می گیرد که مدیر عامل باشگاه اکسین البرز، تغییرات صورت گرفته در این تیم را مثبت ارزیابی کرده است.
حمید حمزلو گفت: این باشگاه دچار تغییرات بسیار زیادی در سطوح مدیریتی و فنی شده که در آینده شاهد اثرات مثبت آن خواهیم بود.
وی افزود: ظرفیت این تیم به حدی است که قدرت حضور در لیگ برتر کشور را دارد و با حمایت مردم و مسئولان می تواند در سطوح بالای فوتبال کشور بدرخشد.
حال باید منتظر بازی امروز اکسین و ملوان بندر انزلی و جلسه پس از آن ماند تا تا نتایج مشخص شود و تنها تیم البرزی حاضر در لیگ دسته یک کشور بدور از حاشیه ها بتواند آرزوی دیرینه مردم این استان که حضور در لیگ برتر است را تحقق بخشد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.