به گزارش روز یکشنبه ایرنا، در این راهپیمایی دانش آموزان، مردم و مسئولان در حالی که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در دست داشتند، با سردادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.
دانش آموزان نیز با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر به مستکبران اعلام کردند که نسل چهارمی های انقلاب اسلامی بیدارند و با الگو برداری از شهید فهمیده ها و حججی ها در تداوم راه انقلاب و اسلام پایداری می کنند.
در این راهپیمایی دانش آموزان با مشت های گره کرده شعار مرگ بر امریکا را سر داده و عنوان کردند ما دانش آموزان نسل چهارم هم به آمریکایی ها بی اعتماد هستیم و جانمان را فدای رهبر می کنیم.
دانش آموزان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین انقلابی که پیام هایی از امام راحل ، رهبر معظم انقلاب و شهدا در آن نوشته شده بود شعار مرگ بر آمریکا را محکم تر از همیشه سر دادند.
دانش آموزان در این راهپیمایی فریاد زدند ما گوش به فرمان رهبرمعظم انقلاب هستیم.
راهپیمایان از 13 آبان به عنوان قاطع ترین و کوبنده ترین اقدام ضد استکباری مردم انقلابی ایران یاد کردند.
در این راهپیمایی دانش آموزان و مسئولان همگام و همصدا از میدان توحید کرج تا مصلای امام خمینی(ره) مسیر راهپیمایی را طی می کنند تا با تجمع در مصلی برنامه های تدارک دیده شده ویژه راهپیمایی 13آبان ماه را اجرا کنند.
در مسیر راهپیمایی نیز غرفه های فرهنگی، تربیتی برای آگاهی بخشی بیشتر به دانش آموزان در زمینه رویدادهای 13 آبان سال 57 برپا شد.
در این مراسم قرار است سردار نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی کند.
13 آبان روز تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 1342، کشتار دانش آموزان توسط رژیم ستم شاهی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 است.
2819/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.