به گزارش ایرنا، محمد علی نجفی روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه البرز افزود: امروز
شاهد بدعهدی هایی از سوی استکبار جهانی هستیم که از جمله آن می توان به مساله نفت اشاره کرد.
وی گفت: بحث جدی دراین زمینه گرامیداشت یوم الله13 آبان است که باید حضور گسترده داشت چراکه این روز به عنوان روز مبارزه با استکبار در تاریخ انقلاب اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی خاطرنشان کرد: 13 آبان وقایع مهمی را درخود جای داده که دراین روز نقش و حضور مردم می تواند باردیگر وحدت و انسجام ملی را به نمایش بگذارد
استاندار البرز دربخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: سرعت بخشی در روال اداری، پاسخگویی به موقع به استعلامات باید به گونه ای باشد که سردرگمی ارباب رجوع کاهش یابد.
وی ادامه داد: اگر دراجرای طرح های مختلف خدماتی دهی به مردم تعللی است در جلسات علت آن مورد پیگیری قرار گیرد.
نجفی گفت: شرایط امروزبرای مردم سخت است بنابراین باید تسهیلات بیشتری را فراهم کرد تا فشارهای ناشی از مشکلات اقتصادی کاهش یابد.
وی اضافه کرد: فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم هایی که با هدف جنگ روانی برای مردم کشور است همت بیشتری را از سوی دستگاه های اجرایی برای تامین خدمات رفاهی و مطالبات می طلبد.
استاندار البرز خاطرنشان کرد: فصل بودجه در مجلس شورای اسلامی از آذرماه آغاز می شود بنابراین نمایندگان این استان لازم است کما فی سابق برای اقدامات موثر خود تلاش کنند.
وی ادامه داد: محرومیت استان البرز به واسطه دیر پیوستن آن به سایر استان ها بوده که به دنبال سهم خود هستیم بنابراین لازم است دستگاه های اجرایی در شورای برنامه ریزی با هماهنگی هرچه بیشتر اقدامات سازنده ای را دراین زمینه پیش گیرند.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.