به گزارش ایرنا، محمد رضا داور زنی روز شنبه در حاشیه برگزاری مسابقات اسلالوم قایقرانی آسیا که به میزبانی البرز در آب های خروشان کرج در حال برگزاری است، افزود: تیم ژاپنی ویژگی هایی داشته که به این مرحله رسیده است، ژاپن در دور رفت بر روی هواداران خود حساب کرده بود، بازیکنان خوبی دارد و توانسته تیم قدرتمند کره ای را از پیش روی بردارد.
وی اضافه کرد: هنوز کار تمام نشده و ژاپن در دور برگشت باید به تهران بیاید و در مقابل پرسپولیس بازی کند، 80 میلیون ایرانی در استادیوم و منازل خود به عنوان یار دوازدهم این بازی را مشاهده و علاقه مند هستند که این تیم بازی خوبی از خود نشان دهد.
داور زنی گفت: باید بتوانیم در این مرحله نتیجه بازی را در تهران عوض کنیم، بازی برگشت هیچ چیز از شایستگی های پرسپولیس کم نکرده است .
وی ادامه داد: بازیکنان خوبی در تیم ژاپن هستند اما جنگندگی و تعصبی که بازیکنان پرسپولیس دارند و تمامی تلاش شان بر این است که نام ایران را بعد از چند دهه در فینال زنده کنند در تهران کار ژاپنی ها را سخت تر خواهد کرد.
معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: مسئولان در تلاش هستند تا این ورزشگاه را برای بازی روز شنبه با استانداردهای مد نظر هماهنگ کنند.
داورزنی در ادامه در پاسخ سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر بازنشسته بودن مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: تمام فکر ما در زمان حاضر این است که پرسپولیس در هفته آینده کار خود را در باشگاه های آسیا به پایان برساند، بعد از آن هیات مدیره در این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد.
وی ادامه داد: آقای گرشاسبی سنگ تمام گذاشته اند، هواداران این باشگاه نیز کمک کردند و با وجود بسته بودن پنجره ها اما تیم توانست نتیجه خوبی بگیرد و به امید خدا هفته آینده این نتیجه را تکمیل می کند.
معاون وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت های کشورمان در بخش قایقرانی اشاره و اظهار داشت: در گذشته تمام سرمایه گذاری مان برای برگزاری رقابت ها در دریاچه آزادی بود و در برخی موارد هم دررشته اسلالوم در چند مکان نزدیک تهران استفاده می شد.
داور زنی افزود: امروز در استان های مختلف کشور از جمله کردستان، آذربایجان شرقی و غربی علاوه بر سواحل دریای خزر و خلیج فارس این امکان فراهم است که در صورت توسعه زیر ساخت ها می توانیم مسابقات قایقرانی را در سطح وسیع تری برگزار کنیم.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط آب و هوایی کشورمان، این ظرفیت وجود دارد که در فصول مختلف سال این رقابت ها برگزار شود اما نیاز داریم تا فضای برگزاری مسابقات را به استانداردها نزدیک تر سازیم.
داورزنی گفت: در رشته قایقرانی و اسلالوم این امکانات طبیعی را در چند نقطه کشور داریم، باید امکانات بیشتری برای اقامت تیم ها و کادر فنی و برگزاری مسابقات ایجاد کنیم تا بتوانیم در آینده شاهد برگزاری مسابقات بین المللی در این رشته ورزشی در کشور باشیم.
رقابت های قایقرانی آسیا که از 2 روز پیش در رودخانه خروشان کرج آغاز شده ، تا ساعاتی دیگر پایان می یابد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.