به گزارش ایرنا، امیر غفرانی روز شنبه در حاشیه برگزاری رقابت های قایقرانی اسلالوم در البرز با اشاره به اینکه جامعه ورزش کشور به ظرفیت و توان ورزش البرز اعتماد دارند، اظهار داشت: البرز به عنوان یکی از جوان ترین استان های ایران در بحث ورزش قهرمانی، پرورش قهرمانان و معرفی استعدادهای درخشان به ورزش ایران، همواره از برترین ها بوده است.
وی اضافه کرد: این استان به عنوان منطقه ورزش خیز و ورزش دوست همواره سعی در قبول میزبانی و برگزاری هر چه بهتر مسابقات و رویدادهای مهم ورزشی در سطح کشور و بین المللی را داشته است.
غفرانی گفت: البرز که به تعبیری ایران کوچک نامیده شده، مملو از رنگین کمانی از اقوام کشور ایران است که در کنار یکدیگر با آداب و رسوم گوناگون در صلح و صفا زندگی می کنند.
وی ادامه داد: جاذبه های توریستی و گردشگری از جمله جاده چالوس که پنجمین جاده زیبای جهان بوده و از با ارزرش ترین مواهب طبیعی و خدادادی کشور و استان است، البرز را به نگین درخشانی در عرصه های مختلف کشور تبدیل کرده است.
مدیر کل ورزش و جوانان البرز با اشاره اینکه تلاش می کنیم تا 97، سالی تاریخی برای ورزش این استان باشد خاطر نشان کرد: سال گذشته جامعه ورزش استان توانست حدود ۲ هزار مدال قهرمانی در عرصه های مختلف ملی، بین المللی، آسیایی و جهانی را کسب کند.
غفرانی افزود: باید تلاش کنیم سال ۹۷،نیز سالی تاریخی برای ورزش استان باشد و این رکورد نیز شکسته شود.
وی اضافه کرد: خوشبختانه امسال نیز موفق شدیم با تلاش تمامی همکاران، هیات های ورزشی و سازمانهای مردم نهاد برای سومین سال پیاپی رتبه اول استانهای سطح ۲ کشور را بدست بیاوریم.
غفرانی ضمن تقدیر از عملکرد قهرمانان استان البرز در رقابت های جاکارتا خاطر نشان کرد: ورزشکاران ما موفق به کسب ۶ مدال رنگارنگ در بازیهای آسیایی، سه مدال در بازیهای پاراآسیایی و ۲ مدال در المپیک جوانان شدند که همگی اینها برگهای زرین دیگری را در دفتر تاریخ ورزش البرز ثبت کرد.
وی با اشاره به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پیام جامعه ورزش در چهلمین سال فجر انقلاب شکوهمند اسلامی، چهل سال افتخار، تلاش و سربلندی است.
مسئول برگزاری مسابقات قایقرانی اسلالوم جوانان و زیر 23 سال آسیا نیز گفت: حضور نمایندگان فدراسیون جهانی در مسابقات قایقرانی اسلالوم جوانان و زیر 23 سال آسیا نشان دهنده اهمیت این رقابت ها است.
پیریک گاسلیم افزود: اینکه نمایندگانی از فدراسیون جهانی در این مسابقات حضور دارند، نشان از اهمیت و جدی بودن مسابقات در آسیا دارد.
وی اضافه کرد: جوانانی در این دوره رقابت ها حضور دارند برخی از آنها در جهان موفق به کسب رتبه شده اند.
گاسلیم با اشاره به وضعیت و شرایط پیست مسابقه اظهار داشت: پیستی برای برگزاری این رقابت ها تدارک دیده شده که هیجان زیادی برای ورزشکاران خواهد داشت.
وی ادامه داد: حضور بانوان ورزشکار موفق نیز از دیگر چالش ها و جذابیت مسابقات بوده است.
ملی پوش قزاقستانی در مسابقات قهرمانی اسلالوم زیر ٢٣ سال آسیا در البرزنیز گفت: میزبان و تیم اجرایی، تلاش بسیاری درجهت ارائه خدمات مطلوب داشته اند .
مارتین استانواسکی افزود: رقابت های قهرمانی اسلالوم آسیا در سطح خیلی خوبی قرار گرفته است.
وی ادامه داد: تیم اجرایی و میزبان مسابقات، تلاش بسیاری درجهت برگزاری هر چه بهتر این رقابت ها داشته اند و این دوره از مسابقات در سطح بالایی برگزار شده است.
مسابقات اسلالوم قهرمانی زیر٢٣ سال و جوانان آسیا برای نخستین بار به میزبانی کشورمان در کیلومتر 14 جاده کرج-چالوس (رودخانه کرج) در حال برگزاری است.
در این دوره از رقابت ها علاوه برایران، ورزشکاران 9 کشور آسیایی و سه کشور اروپایی به مدت سه روز در رودخانه خروشان کرج با یکدیگر رقابت دارند.
ایران، لبنان، چین تایپه، هند، ترکیه، قزاقستان، گرجستان و تایلند از جمله کشورهایی هستند که در این دوره از مسابقات به رقابت می پردازند.
رقابت های قایقرانی اسلالوم جوانان و زیر 23 سال آسیا زیر نظر فدراسیون جهانی قایقرانی برگزار می شود.
در مجموع 15 تیم شامل سه تیم ایرانی و 12 تیم خارجی در آب های خروشان رودخانه کرج رقابت دارند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.