به گزارش ایرنا، در این رقابت ها، تیم های برتر کانو و کایاک رابت های قایقرانی جوانان و زیر 23 سال آسیا که از نهم آبان ماه در رودخانه خروشان کرج آغاز شده، امروز جمعه معرفی شدند.
در بخش کانو جوانان آقایان، تیم های ایران، تایلند و قزاقستان به ترتیب دوم و سوم شدند و در بخش کایاک آقایان نیز تیم تایلند «اول »، ایران «دوم » و قزاقستان«سوم » شد.
همچنین در رشته کانو جوانان بانوان تیم های تایلند، هند و ایران مقام های برتر را از آن خود کردند.
در بخش کانو زیر 23 سال آقایان قزاقستان، ازبکستان و تایلند و در بخش بانوان تایلند، ایران و هند به ترتیب عنوان های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در رشته کایاک زیر 23 سال آقایان نیز به ترتیب تیم های چین تایپه، ازبکستان و قزاقستان و و در بخش بانوان ایران و تایلند توانستند به ترتیب حائز مقام های برتر در این دوره از رقابت ها شوند.
مسابقات اسلالوم قهرمانی زیر٢٣ سال و جوانان آسیا برای نخستین بار به میزبانی کشورمان در کیلومتر 14 جاده کرج-چالوس (رودخانه کرج) در حال برگزاری است.
در این دوره از رقابت ها علاوه برایران، ورزشکاران 9 کشور آسیایی و سه کشور اروپایی به مدت سه روز در رودخانه خروشان کرج با یکدیگر رقابت دارند.
ایران، لبنان، چین تایپه، هند، ترکیه، قزاقستان، گرجستان و تایلند از جمله کشورهایی هستند که در این دوره از مسابقات به رقابت می پردازند.
رقابت های قایقرانی اسلالوم جوانان و زیر 23 سال آسیا زیر نظر فدراسیون جهانی قایقرانی برگزار می شود.
در مجموع 15 تیم شامل سه تیم ایرانی و 12 تیم خارجی در آب های خروشان رودخانه کرج رقابت دارند
که مرحله پایانی این رقابت ها فردا شنبه انجام می شود.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.