معاون خدمات شهری شهرداری کرج از پیش‌بینی تدابیر لازم برای فصول سرد سال خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسن مدیر روستا در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی خدمات شهری که با حضور مدیران ستادی و روسای ادارات برگزار شد، گفت: در مرحله اول و قبل از وقوع بارندگی، شهرداری نواحی با امکانات اولیه همچون مخازن نمک و خودروهای سبکِ نمک‌ پاش و پس از اعلام از طریق بی‌سیم، وارد عمل می‌شوند.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج با اشاره به بارش باران و احتمال آبگرفتگی معابر شهری افزود: به منظور هدایت آب های سطحی و پاکسازی جوی و جداول شهری، نیروها در سطح شهر مستقر و در آماده باش کامل هستند.

مدیرروستا تصریح کرد: نیروهای خدمات شهری برای رفع مشکل آبگرفتگی معابر و باز کردن کانال ها و جداول و جلوگیری از ایجاد مشکل برای تردد شهروندان اقدام به جمع آوری نخاله های ساختمانی، پاکسازی نهرها و جوی روان آب ها در سطح شهر کرده اند.

معاون خدمات شهری شهرداری  یادآور شد: خدمات شهری قبل از بارش باران با آمادگی کامل و آماده سازی ماشین آلات سبک و سنگین شهر را پوشش داده و با حضور به موقع خود نسبت به مهار آبگرفتگی و کنترل آب‌های سطحی اقدام خواهند کرد.

برگزاری مانور ستاد مدیریت عملیات زمستانی شهرداری کرج  

مدیرروستا بیان کرد: مانور ستاد مدیریت عملیات زمستانی شهرداری کرج به منظور اعلام آمادگی تجهیزات و برنامه‌ریزی برای سومین سال متوالی برگزار می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج افزود: هماهنگی لازم در خصوص تجهیزات مانور عملیات زمستانی انجام شده و بررسی و بازدید تیم های عملیاتِ زمستانی مناطق 10 گانه توسط  اداره کل هماهنگی و برنامه ریزی معاونت خدمات شهری در حال انجام است.

وی از بررسی کامل کانال ها، نهرها و چاه‌های جذبی خبر داد و یادآور شد: در این راستا آموزش عوامل دخیل در عملیات زمستانی معاونین خدمات شهری، جانشین ها، ناظرین عالی، رانندگان گریدر، نمک پاش و کارگران در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرروستا از ناظرین عالی مناطق 10 گانه خواست تا نظارت  هر چه بیشتر از مناطق خود داشته باشند و لیست نقاط دارای آبگرفتگی مناطق خود را هرچه سریعتر تهیه و به معاونت عمرانی ارسال کنند.

به گفته معاون خدمات شهری شهرداری کرج؛ در دستورالعمل های ابلاغ شده کارگران شیفت شب باید از لباس دارای شبرنگ دار استفاده کرده وحتی الامکان در معابر پر خطر از جاروی مکانیزه استفاده شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.