مدیر رسانه ای تیم فوتبال اکسین البرز روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا گفت: با استعفای فراز کمالوند سرمربی سابق این تیم، گمانه زنی برای انتخاب سرمربی جدید این تیم آغاز شده است.
میلاد فاندر افزود: تا زمان انتخاب رسمی سرمربی جدید تیم فوتبال اکسین البرز، نصرتی بازیکن سابق تیم پرسپولیس به عنوان مربی هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.
اکسین البرز در هفته نهم لیگ دسته یک کشور هم اکنون با 12 امتیاز در مکان هفتم لیگ دسته یک کشور قرار دارد.
کمالوند پیش از این، قول صعود اکسین البرز به تیم برتری را داده بود، که این تیم در بازی های اخیر با ناکامی هایی مواجه بوده که راه صعود به لیگ برتر را برای آن سخت تر کرده است.
این تیم در ابتدای راه لیگ دسته یک کشور با روند خوبی فعالیت خود را آغاز کرد و در هفته نهم در دیدار خانگی با شکست در برابر تیم قشقایی شیراز راه صعود برایش سخت تر شد.
با آغاز فصل جدید لیگ دسته یک کشور، تیم فوتبال اکسین البرز توانسته طی چهار هفته اول این لیگ با پیروزی های پیاپی شروع خوبی را برای خود رقم بزند.
در فصل گذشته لیگ فوتبال دسته یک کشور، اکسین البرز با سرمربیگری علی لطیفی در جریان 34 بازی، 13 برد، 12 مساوی، 9 باخت، 40 گل زده، 27 گل خورده و کسب 51 امتیاز، جایگاه نهم را در لیگ دسته یک کشور را کسب کند اما از راهیابی به لیگ برتر بازماند.
برادران طاهری پور مدیریت پیشین اکسین البرز، مدیریت را واگذار و حمید حمزه‌لو مدیریت جدید این تیم را بر عهده گرفته است، این در حالی است در اولین گام از سوی مدیریت جدید اکسین، فراز کمالوند سرمربی فصل گذشته صنعت نفت آبادان به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شده بود.
فراز کمالوند پیش از این موفق شده بود که 3 تیم دسته اول را به لیگ برتر ببرد و عملکرد موفقیت آمیزی در گذشته داشت اما نتوانست در اکسین البرز باز هم این موفقیت های خود را تکرار کند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.