حمید حمزلو روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این باشگاه با طی کردن مراحل قانونی به ریحان البرز تغییر نام خواهد داد چرا که که متعلق به مردم استان البرز است.
وی اضافه کرد: اعتقاد ما بر این است که مجموعه اکسین البرز از ظرفیت بالایی برخوردار بوده و دارای بازیکنانی با توانایی و ظرفیت فنی بسیار بالایی است.
حمزلو گفت: ظرفیت این تیم به حدی است که قدرت حضور در لیگ برتر کشور را دارد و با حمایت مردم و مسئولان می تواند در سطوح بالای فوتبال کشور بدرخشد.
وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در این تیم و استعفا سرمربی اکسین البرز اظهار داشت: این باشگاه دچار تغییرات بسیار زیادی در سطوح مدیریتی و فنی شده که در آینده شاهد اثرات مثبت آن خواهیم بود.
فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز، عصر سه شنبه هفته جاری در نشستی با مدیرعامل باشگاه اکسین استعفای خود را اعلام کرد.
کمالوند با توجه به اینکه چندین سال هدایت تعدادی از تیم ها در لیگ برتر را بر عهده داشته، بی انگیزگی برای کار در رقابت های لیگ دسته یک کشور را علت استعفای خود از اکسین البرز اعلام کرده است.
مدیرعامل باشگاه اکسین طی چند روز آینده سرمربی جدید تیم فوتبال اکسین البرز را معرفی خواهند کرد.
اکسین البرز در هفته نهم لیگ دسته یک کشور هم اکنون با 12 امتیاز در مکان هفتم لیگ دسته یک کشور قرار دارد.
کمالوند پیش از این، قول صعود اکسین البرز به تیم برتری را داده بود، که این تیم در بازی های اخیر با ناکامی هایی مواجه بوده که راه صعود به لیگ برتر را برای آن سخت تر کرده است.
این تیم در ابتدای راه لیگ دسته یک کشور با روند خوبی فعالیت خود را آغاز کرد و در هفته نهم در دیدار خانگی با شکست در برابر تیم قشقایی شیراز راه صعود برایش سخت تر شد.
با آغاز فصل جدید لیگ دسته یک کشور، تیم فوتبال اکسین البرز توانسته طی چهار هفته اول این لیگ با پیروزی های پیاپی شروع خوبی را برای خود رقم بزند.
در فصل گذشته لیگ فوتبال دسته یک کشور، اکسین البرز با سرمربیگری علی لطیفی در جریان 34 بازی، 13 برد، 12 مساوی، 9 باخت، 40 گل زده، 27 گل خورده و کسب 51 امتیاز، جایگاه نهم را در لیگ دسته یک کشور را کسب کند اما از راهیابی به لیگ برتر بازماند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.