به گزارش ایرنا، جهانگیر شاهمرادی روز چهارشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید البرز افزود: بررسی وضعیت این واحدها از سال 94 در دستور کار کارگروه تسهیل و رفع موانع قرار گرفت که تاکنون مشکلات 2هزارو647 واحد مرتفع و مابقی در دست اقدام است.
وی ادامه داد: از مجموع این تعداد واحد تولیدی 354 واحد در حوزه سرمایه ثابت، یک هزار و 678 واحد در حوزه سرمایه در گردش، 458 واحد در حوزه استمهال و مابقی در حوزه های تامین اجتماعی و امور مالیاتی رفع مانع و مشکل شده اند.
شاهمرادی خاطرنشان کرد: اکنون کشور به یک شرایط پایدار رسیده و درالبرز نیز طرح های خوبی در حوزه اقتصاد و صنعت اجرایی شده است.
وی اضافه کرد: امروز درتلاش برای گسترش فعالیت واحدهای صنعتی با حفظ اشتغال موجود هستیم و با اوضاع خوب واحدهای تولیدی فعال دربخش صادرات انتظارمی رود گام های موثرتری در حوزه اقتصاد برداشته شود.
شاهمرادی یادآورشد: براساس آمارها به لحاظ صدور پروانه های بهره برداری البرز رتبه سوم کشور را دارد که رتبه نخست کشوری را نیز این پروانه ها ی بهره برداری در زمینه اشتغالزایی به خود اختصاص داده اند.
استان البرز با استقرار بیش از 3 هزار و 500 واحد صنعتی فعال و تعداد زیادی از مراکز مهم علمی، تحقیقاتی، پژوهشی و دانش بنیان رتبه هشتم کشور را از لحاظ دارا بودن واحدهای صنعتی فعال به خود اختصاص داده است.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.