رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز در حاشیه نهمین جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی مرکز استان، گفت: در راستای حل مشکلات اصناف، تسهیل روندها و اصلاح فرآیندهای کسب و کار، تلاش می کنیم.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی پس از برگزاری جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی مرکز استان البرز در گفتگو با خبرنگاران، گفت: این جلسه که نهمین جلسه در سال 97 بود با حضور اکثریت اعضا و با دستور جلسه مشخص، برگزار و رسمیت یافت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز درباره کمیسیون نظارت بیان داشت: بر اساس قانون نظام صنفی، کمیسیون نظارت در شهرستان‌های هر استان تشکیل می‌شود. این کمیسیون بالاترین مرجع رسیدگی به امور اصناف در هر شهرستان است که جلسات آن با حضور هفت نفر از اعضا، رسمیت یافته و تصمیمات با رای اکثریت حاضران معتبر خواهد بود.

بنا به گفته شاهمرادی، مصوبات کمیسیون نظارت باید دقیقا مطابق با قوانین بالادستی باشد که در صورت عدم رعایت این مهم، مصوبه مذکور ملغی خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در پاسخ به این سوال که آیا کمیسیون نظارت تنها رویکرد نظارتی دارد یا وظایف دیگری نیز بر آن مترتب است؛ تصریح کرد: ما در کمیسیون نظارت علاوه بر رسیدگی به شکایات و بررسی تخلفات، تمام سعی خود را به این سمت و سوی معطوف نموده ایم که تا حد ممکن مشکلات اصناف را حل کرده، روندها را تسهیل کرده و فرآیندها را اصلاح کنیم چرا که هدف اصلی ما در استان البرز، بهبود فضای کسب و کار و تلاش برای ایجاد اشتغال پایدار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.