عضو شورای‌شهر کرج در موکب نیروهای خادم به زوار الحسین (ع) خدمات شهری شهرداری کرج، حضور یافت و از خدمات‌رسانی به زائران بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، اکبر سلیم‌نژاد در بازدید از محل استقرار موکب امام علی(ع) نجف اشرف اظهار داشت: بازدیدی از اتوبوس‌های خدمات‌رسان شهرداری کرج در مرز مهران به کوت با اتفاق عضو دیگر شورای‌شهر کرج داشتیم.

وی افزود: اقدامات خوبی در حوزه خدمات‌رسانی به زئران اربعین حسینی در اردوگاه نجف اشرف انجام شد که جای تشکر  از همه دست اندرکاران دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج با بیان اینکه از بخش‌های مختلف موکب امام(ع) نجف اشرف بازدید انجام شد، بیان کرد: در ادامه مسیر از نجف به سمت کربلا بازدیدی از موکب‌های بخش خصوصی داریم.

سلیم‌نژاد با بیان اینکه یکی از موکب‌های افغانستانی‌های مقیم استان البرز حدود ۱۵۰۰ نفر مجوز اعزام نیرو داشتند در ۲۰ کیلومتری کربلا مستقر شدند که به افغانستانی‌های مقیم استان البرز خدمت‌رسانی می‌کنند، عنوان کرد: در کربلا هم  از موکب‌های استان البرز بازدید خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هیچ فرقی بین اسکان اعضای شورای شهر نیست و این سفر با هزینه شخصی انجام شده، گفت: برای بررسی مشکلات و نقاط قوت و ضعف و تصمیم گیری آینده این بازدیدها انجام می شود.

سلیم نژاد با اشاره به اینکه  یکی از مشکلات موجود در نجف اشرف مشکل آب است، گفت: باید تدبیری اندیشیده شود که این مشکل در سال‌های آینده پیش نیایید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.