عضو شورای شهر کرج از روند خدمات دهی نیروهای اعزامی شهرداری کرج و وسایل نقلیه شهری از مرز مهران تا نجف اشرف، بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، محمد نبیونی در حاشیه بازدید از مرز مهران تا موکب امام علی(ع) شهر نجف اشرف، گفت: انگیزه و علاقه مردم برای شرکت در مراسم اربعین علیرغم مشکلات اقتصادی، حائز اهمیت است و امیدوارم با اقداماتی که صورت می‌گیرد این مشکلات نیز برطرف شود.

عضو شورای شهر کرج با اشاره به بازدید از اتوبوس‌های اعزامی شهرداری کرج به عراق، بیان کرد: خدمت‌رسانی و جابجایی زائران، رضایت بخش بود و با توجه به عبور آخرین اتوبوس ها از مرز، قطعا در روزهای آینده این خدمات دهی مناسب تر خواهد شد.

 وی با بیان اینکه برای خروج از خاک عراق، اتوبوس های شهرداری کرج خدمت دهی می کنند، تصریح کرد: در سال جاری مطابق سال قبل موکب ها در شهر نجف و کربلا مستقر شدند و در شهر نجف به دلیل بارندگی های زیاد، مشکلاتی برای زائران مستقر در نجف ایجاد شده و لازم است در پیش گیری این اتفاقات، بهتر عمل کنیم ولی حضور در این موقعیت ها تجربه ای برای خدمات بهتر در سال های بعد خواهد بود.

نبیونی با بیان اینکه اقدامات خوبی توسط نیروهای خدمات شهر، نانوایان و  پخت غذا و خدمات درمانی  فراهم شده، تصریح کرد: امیدواریم نیازهای لجستیکی تا پایان اربعین حسینی ادامه یابد تا خدمات مناسبی به زائران حسینی داده شود،

وی عنوان کرد: در بازدیدی که از محل استقرار زائران در موکب نجف داشتیم میهمانانی از دیگر کشورها در چادرهای استان البرز حضور داشتند که پذیرایی از آنها و دیگر هموطنان در موکب استان البرز  جای خوشحالی دارد.

نبیونی با بیان اینکه علیرغم همه اتفاقات و‌ موضوعاتی که توسط عده ای مطرح شده بود که تعداد زائران کم میشود، گفت: ازدحام جمعیت در مرز مهران به اندازه ای بود که ۷ ساعت در مرز مهران برای ورود به عراق معطل شدیم و این عبور در سال گذشته دو ساعت بیشتر طول نکشید.

نبیونی با بیان اینکه  ازدحام جمعیت در هنگام ورود ما به عراق بسیار زیاد بود و زایران برگشتی هم تعدادی زیادی بودند، تصریح کرد:  امیدوار هستیم که این علاقه مردم در راهپیمایی اربعین به عنوان نماد و سمبل وحدت تاثیرات خود را داشته باشد که قطعا اینگونه است.

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه شاید طی روزهای آینده جمعیت بیشتری وارد عراق شوند، گفت: باید برای روزهای پایانی منتهی به اربعین تدارک لازم برای پذیرایی از زائران میهمان اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه در میان زائران جمعیت بانوان و کودکان هم افزایش قابل توجهی را نشان میداد، گفت: حضور بانوان با این سختی نشان می دهد که موضوع پیاده روی و  زیارت اربعین حسینی جای خود را در بین مردم باز کرده و تعداد قابل توجهی از راهپیمایان از بانوان و کودکان بودند که جای خوشحالی است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.