مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز از کسب رتبه سوم کشوری در تعداد واحدهای به بهره برداری رسیده و ایجاد اشتغال توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدامین فرشی در جمع خبرنگاران، گفت: در سال حمایت از تولید داخل و با تلاش های انجام شده توسط شرکت شهرک های صنعتی استان البرز، تعداد 78 واحد صنعتی به بهره برداری رسیده و برای 2 هزار و 600 نفر در شهرک های صنعتی استان البرز اشتغال زایی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز افزود: آمار بهره برداری از واحد های صنعتی و نیز میزان اشتغال ایجاد شده در شهرک های صنعتی استان البرز در 7 ماهه سال 97 نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 2 برابر افزایش داشته است که موفقیت بسیار خوبی محسوب می شود.

فرشی به کسب رتبه سوم کشوری در تعداد واحد های به بهره برداری رسیده و ایجاد اشتغال کشور توسط شرکت شهرک های صنعتی استان البرز اشاره کرد و گفت: در شش ماهه اول سال جاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز موفق شد از نظر تعداد واحدهای به بهره برداری رسیده و میزان اشتغال ایجاد شده در آنها در بین شهرک های صنعتی کشور جایگاه سوم را به خود اختصاص دهد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز اظهار امیدواری کرد: با تلاش و مساعدت مسئولان استان و همت بالای صنعتگران البرزی این روند تداوم داشته و در مدت باقیمانده تا پایان سال شاهد افنخاری جدید در زمینه ایجاد اشتغال در سطح استان البرز باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.