رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز به مناسبت برگزاری نمایشگاه بزرگ توانمندی‌های تولیدی، صادراتی و فرصت های سرمایه گذاری صنایع کوچک و متوسط البرز، پیام داد.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی در پیام خود به مناسبت برپایی نمایشگاه توانمندی های تولیدی، صادراتی و فرصت های سرمایه گذاری صنایع کوچک و متوسط استان، گفت: استان البرز به عنوان یکی از استان های تاثیرگذار ایران اسلامی  در بسیاری از عرصه های اقتصادی و صنعتی، پیشرو و موثر است. آمارها بیانگر این است که صنایع استان البرز در زمینه تولید ملی با تمام وجود مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز نیز در کمال افتخار تمام تلاش خود را معطوف به حمایت از تولید و ایجاد اشتغال پایدار در استان کرده است تا به لطف خدا سهمی در توسعه کشور عزیزمان داشته باشیم.

جهانگیری برگزاری این نمایشگاه را فرصتی ارزشمند دانست تا طی آن صنعتگران، مسئولان و سرمایه گذاران، دوباره گرد هم آمده و برای پیشرفت استان سرافراز البرز طرحی نو دراندازند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در ادامه یادآور شد: این نمایشگاه مجالی ست تا بار دیگر توانایی خیره کننده صنایع استان البرز را چون نگینی درخشان در معرض دید عموم قرار دهیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.