بهنام میرزایی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: مایسا قره گزلی از دبیرستان نمونه دولتی شهید فلاحی در رشته کارسازه با ارائه« طراحی و ساخت سیستم تصفیه فاضلاب و پساب‌های صنعتی با الکترود هایی با پوشش نانو ذرات گرافن » موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.
وی بیان داشت: مهرداد سلامتیان نیز در رشته کارسازه با ارائه «طرح ساخت دستگاه تصفیه هوا برای تصفیه کامل هوا با فیلترهای نانو و قابل تعویض »رتبه سوم را به دست آورد.
میرزایی تصریح کرد: فراخوان نهمین دوره جشنواره دانش‌آموزی نانو درآذر ماه سال گذشته آغاز و تا پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری ادامه داشت.
وی اضافه کرد: در این دوره 300 اثر مقاله پژوهشی، کارسازه و هنری به دبیرخانه کشوری نهمین جشنواره دانش‌آموزی نانو ارسال شد.
میرزایی خاطرنشان شد: این آثار در بخش مقالات و کارسازه مورد بررسی و داوری قرار گرفت و 100 مقاله و 10 کارسازه به مرحله نخست جشنواره کشوری نانو راه پیدا کرد.
وی ادامه داد: مرحله نخست نهمین جشنواره دانش‌آموزی نانو به مدت 2 روز درمردادماه 97 در مرکز پژوهش ها و تربیت مربی سازمان آموزش فنی و حرفه ای مستقر در کرج برگزار شد و پس از ارزیابی داوران، 65 طرح به مرحله دوم رسیدند.
وی افزود: مرحله نهایی این جشنواره در تهران برگزار شد که دانش آموزان البرزی در آن خوش درخشیدند.
استان البرز 442 هزار و 500 دانش آموز دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.