جمعی از مدیران پدافند غیرعامل ادارات استان البرز در قالب یک تور صنعتی از شهرک‌صنعتی اشتهارد بازدید به عمل آوردند.

به گزارش ایلنا، محمدامین فرشی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز در جمع خبرنگاران گفت: رعایت موازین پدافند غیرعامل در استان البرز به عنوان یک استان مهم و استراتژیک همواره مورد تاکید بوده است.

وی با بیان اینکه رعایت الزامات و پدافند غیر عامل به تسهیل مدیریت در وقوع بحران‌های طبیعی کمک زیادی می‌کند، افزود: برای مصون ماندن جریان اصلی تولید و اشتغال از خطرات در زمان وقوع حوادث مختلف لازم است جانمایی واحدهای صنعتی استان براساس استانداردها و اصول پدافند غیرعامل انجام شود.

فرشی ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف دشمن زمان وقوع جنگ، به خطر انداختن اقتصاد منطقه ای است که به آن حمله کرده، بنابراین واحدهای صنعتی در تیررس جنگ افزارهای دشمن قرار دارند و باید اصول ایمنی و پدافند در آن ها به صورت کامل رعایت گردد تا از شدت خسارت ها در زمان وقوع حوادث کاسته شود.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های متولی صنعت استان از جمله شرکت شهرک‌های صنعتی باید در جانمایی کارخانه‌ها، به ضوابط پدافند غیرعامل نهایت توجه را داشته باشند که چرخه تولید استان در شرایط خطر تا حد امکان از حوادث مصون بماند، خاطرنشان کرد: رعایت اصول پدافند غیرعامل در جانمایی و ساخت و ساز کارخانه‌ها، بهترین راهکار برای مصون‌سازی اقتصاد استان از خطرات احتمالی و محافظت از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این بخش است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.