فرمانده انتظامی استان البرز گفت: برای پیشگیری از جرایم برنامه‌های متعددی اجرا شده و یکی از مهمترین آنها ترغیب و تشویق ورزش در جامعه به‌ویژه بین نسل جوان است.

به گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان به‌مناسبت هفته تربیت‌بدنی اظهارکرد: پیشگیری از جرم نباید درحد حرف و برنامه‌هایی که در جلسات اداری ارائه می‌شود، باشد بلکه باید اقدامات عملی و موثری در این‌باره انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: پیشگیری از جرم به طرح‌ها و برنامه‌هایی نیاز دارد که در تئوری خلاصه نشده و در محیط واقعی جامعه عملیاتی شوند و برای جامعه ملموس باشد.

سردار محمدیان افزود: بی‌شک روش‌های زیادی برای پیشگیری از جرایم در جامعه وجود دارد ولی یکی از مهمترین آنها ترغیب و تشویق عموم جامعه به‌ویژه نسل جوان به انجام ورزش به‌ویژه ورزش‌های جمعی است.

این مقام مسئول ادامه داد: ورزش باعث تخلیه انرژی‌های منفی افراد شده و روح، ذهن و جسم آنها را سالم نگه می‌دارد و بی‌شک کسانی که روح و جسم سالمی دارند کمتر به سمت ارتکاب جرم کشیده می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: امروز گسترش اعتیاد در جوانان به یکی از دغدغه‌های مسئولان و والدین تبدیل شده و اگر می‌خواهیم از گسترش اعتیاد درجامعه بکاهیم باید مقوله ورزش را در بین عموم جامعه همگانی کنیم.

سردار محمدیان با اشاره به حمایت نیروی انتظامی از ورزش گفت: پلیس نیز علاوه بر اینکه برنامه‌های ویژه ورزشی و آمادگی جسمانی را بین کارکنان خود در دستور کار دارد با توجه به مناسبت‌های مختلف نیز با اجرای برنامه‌های ورزشی مانند کوهنوردی، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی‌های خانوادگی و مجموعا در ترویج پویایی و نشاط بیشتر در جامعه گام برمی‌دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.