سرپرست اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از ورود پوشک بچه و پد بهداشتی با نرخ مصوب در بازار استان البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیامک آقایی امروز در جمع خبرنگاران، گفت: پوشک بچه و پد بهداشتی با قیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان روانه بازار شده و در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، داروخانه‌ها و سوپر مارکت‌های معتبر در دسترس است.

سرپرست اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در خصوص قیمت تعیین شده این کالاها بیان داشت: به تناسب تعداد موجود در هر بسته پوشک، نرخ نهایی بین 540 هزار و 300 ریال تا 773 هزار و 200 ریال و برای پدهای بهداشتی نیز بر مبنای ظرفیت بسته ها بین 45 هزار ریال تا 115 هزار و 900 ریال، نرخ تعیین شده است.

آقایی با اشاره به اینکه بر روند توزیع این کالاها از انبار مرکزی تا خرده فروشی ها نظارت دقیقی صورت میپذیرد بیان داشت: در صورت بروز هر گونه تخلف در این زمینه، شهروندان میتوانند گزارشات خود را در تمام ساعات شبانه روز با سامانه 124 مطرح کنند.

سرپرست اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در خاتمه تصریح کرد: مردم استان البرز درباره روند توزیع این اقلام بهداشتی و دیگر کالاهای اساسی خصوصا مواد غذایی به هیچ‌وجه نگران نباشند چرا که به قدر کافی، کالا در انبارها موجود بوده و جای هیچگونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.