شهردار منتخب کرج در جمع اصحاب رسانه البرز با عنوان اینکه تعریف و تخریب، هر دو مدیریت شهری را به چالش می کشد، گفت: از انتقادی که در راستای بی اعتمادی و ناامیدی مردم نباشد، استقبال می کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی‌اصغر کمالی‌زاده در دیدار با جمعی از اعضای خانه مطبوعات و بسیج رسانه استان البرز گفت: با توجه به اهمیت جایگاه اصحاب رسانه درصدد ایجاد تعامل و برقراری رابطه دو سویه با رسانه ها هستم تا خواست و نظر فعالان رسانه در اجرای پروژه های شهری لحاظ شود.

وی با عنوان اینکه فعالیت فرهنگی باید پیوسته و جاری باشد، افزود: مردم باید نسبت به حقوق شهروندی خود، آگاه باشند و در راستای مطالبه حق خود به شهروندان دیگر و مدیران اجرایی با احترام رفتار کنند و این فرهنگ سازی تنها با کمک رسانه میسر خواهد شد.

کمالی‌زاده، تصریح کرد: اصحاب رسانه به عنوان مجرای انعکاس صدای شهروندان به مدیران و بازتاب اقدامات مدیران به مردم، نقش موثری دارند. 

وی با عنوان اینکه بعضی در صدد ایجاد بی اعتمادی و ناامیدی مردم هستند، اظهار داشت: انتقاد با تخریب، دو مقوله جدا است چرا که انتقاد سازندگی به همراه دارد و من در اجرای برنامه‌های خود از انتقاد سازنده، استقبال می‌کنم.

شهردار منتخب کرج با یادآوری لزوم مطالبه گری مردمی، تاکید کرد: لازم است کرامت شهروندان به عنوان سرمایه‌های انسانی در قالب ارباب رجوع، حفظ شود. 

کمالی‌زاده شفایت را از شعارهای کاری خود دانست و گفت: باید ضمن ابهام زدایی به سمت رفتار شفاف و بهینه، هدایت شد که نتیجه آن، دور شدن از فساد است. 

سرپرست شهرداری کرج داشتن نگاه خرد و کلان در رفع مشکلات شهر را ضروری دانست و اظهار داشت: باید با رویکرد سیستمی به مسایل شهری از رسانه و مردم در اجرای پروژهای فرهنگی و عمرانی بهره برد.

وی در پایان گفت: دوست دارم نقد شوم چرا که با نقد به پویایی خواهیم رسید لذا باید از تک‌نگری پرهیز کرد و با منشور و چشم انداز، روح اخلاق حرفه‌ای را به پرسنل شهرداری دمید و در این صورت می‌توان شاهد کرامت و بالندگی شهر و مدیریت شهری بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.