رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌های اولیه امکان ایجاد هفت هزار فرصت شغلی در شهرک صنفی شیخ آباد وجود دارد، افزود: امروز با تدابیر و حمایت و همدلی مسئولان استان، بخش عمده ای از مشکلات این مجتمع، مرتفع شده است.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی امروز در مراسم افتتاح پست برق سه مگاوات و عقد قرارداد لوله‌کشی گاز مجتمع صنفی - صنعتی شیخ‌آباد، اظهار داشت: احساس امید و شادی امروز در این مجموعه موج می‌زند و با این رخداد، چراغی در زمینه اشتغال در البرز روشن می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وضعیت مجتمع صنفی - صنعتی شیخ‌آباد مدت‌هاست که دغدغه متولیان امر بوده، گفت: با استاندار درباره راه‌اندازی مجدد این مجتمع به‌منظور استقرار واحدهای صنفی گفتگوهای متعددی صورت گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌های اولیه امکان ایجاد هفت هزار فرصت شغلی در این مجتمع وجود دارد افزود: در خصوص حجم سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در این مجتمع و روند انجام امورات، گزارش‌های کارشناسی لازم به مبادی ذیربط ارائه‌شده است.

شاهمرادی تاریخ آغاز به کار این مجتمع را سال 81 اعلام کرد و گفت: سال‌های اخیر این مجتمع با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود که موجب شد سرمایه‌های ارزشمندی به حالت راکد درآید اما امروز با این تدابیر و حمایت ها، بخش عمده ای از مشکلات مرتفع شده است.

وی با تأکید بر اینکه همدلی مسئولان استان باعث راه‌اندازی مجدد این مجتمع شده، بیان داشت: خوشبختانه قرارداد لوله‌کشی گاز مجتمع صنفی-صنعتی شیخ‌آباد آماده‌ شده همچنین زیرساخت‌های برق‌رسانی به این مجتمع با ایجاد پست سه مگاواتی فراهم‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تأکید کرد: با تأمین این زیرساخت‌ها بین 400 تا 500 کارگاه دیگر به این مجتمع صنفی-صنعتی افزوده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بزودی رونق به این مجتمع صنفی باز می‌شود، گفت: با توجه به اینکه 45 درصد اشتغال استان البرز به حوزه صنعت مربوط می‌شود درنتیجه برای توسعه هرچه بیشتر این مجموعه و دیگر بخش‌های صنفی-صنعتی استان نیاز به همکاری بخش‌های خدماتی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز عنوان کرد: بخش دولتی برای حمایت از صنعت البرز سنگ تمام گذاشته اما بخش خصوصی هم باید هماهنگی، اتحاد و انسجام خود را در این خصوص داشته باشد تا توسعه بیشتر و ارائه خدمات مطلوبتتری حاصل شود.

گفتنی است، استاندار البرز، نماینده مردم کرج در مجلس، شهردار منتخب کلانشهر کرج، نائب‌رئیس شورای اسلامی کرج و رئیس اتاق اصناف البرز نیز از مجتمع صنفی-صنعتی شیخ‌آباد بازدید کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.