محمد امین بزازی پور فرشی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: انتظار می رود استانداری البرز کلیات طرح تبدیل این شهرک به منطقه ویژه را تصویب کند.
وی اضافه کرد: با انجام این مهم، مشکلات مربوط به ماده 132 قانون مالیات مستقیم حل خواهد شد.
«شهرک صنعتی اشتهارد با حدود 2 هزار واحد تولیدی و صنعتی یکی از قطب های صنعتی البرز و کشور است.»
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت زیر ساخت ها در شهرک های صنعتی استان اشاره کرد و گفت: زیر ساخت های مورد نیاز صنعتگران در شهرک های صنعتی اشتهارد، کوثر، نظرآباد و اشتهارد 2 فراهم شده است .
وی ادامه داد: بیش از 350 میلیارد ریال پروژه در حوزه صنعت استان در حال اجرا است که این پروژه ها شامل ظرفیت سازی برای تولید و انتقال برق، افزایش میزان آب و رفع کسری زیرساختی است.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز گفت: ارزش پروژه هایی که برای آنها مناقصه برگزار شده و در مرحله انعقاد قرارداد است تا پایان سال به بیش از 220 میلیارد ریال می رسد.
بزازی پور فرشی افزود: همچنین در بخش اقتصاد مقاومتی تصفیه خانه اشتهارد با هزینه ای بالغ بر 50 میلیارد ریال در حال اجراست، ضمن اینکه برای استحصال دوباره و باز چرخانی آب در این تصفیه خانه پروژه ای با هزینه 250 میلیارد ریال در حال طراحی و اجرا است.
وی افزود: از ابتدای تابستان امسال تاکنون به همت شرکت گاز و شرکت توزیع نیروی برق شهرستان اشتهارد، حدود 20 مگاوات نیروی برق از طریق نیروگاه های ترکیبی CH2 به ظرفیت برق شهرک صنعتی اشتهارد اضافه شده است.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز در ادامه به صدور پروانه و افزایش اشتغال در شهرک های صنعتی استان اشاره کرد و گفت: امسال تعداد 69 پروانه بهره برداری با 889 نفر اشتغال مستقیم در شهرک صنعتی اشتهارد و تعداد هشت پروانه با 85 نفر اشتغال مستقیم در شهرک صنعتی کوثر این شهرستان صادر شده است.
البرز دارای سه شهرک صنعتی دولتی فعال و پنج شهرک خصوصی است و بیش از سه هزار و 500 واحد صنعتی در این استان وجود دارد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.