معاون استاندار البرز گفت: ما همه البرزی هستیم و باید تلاش بسیاری برای رشد و توسعه این استان داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، عزیزالله شهبازی در جلسه شورای راهبردی بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر ضرورت رشد و توسعه حوزه آموزش فنی و حرفه‌ای، کار و دانش و مهارت‌آموزی کشور، افزود: با توجه به لزوم تحقق منویات‌رهبری تا پایان سال 1400 باید اطلاع رسانی دقیقی از اهمیت این امر در کارآفرینی و دستیابی به اشتغال به خانواده ها صورت گیرد.

وی ادامه داد: در فضایی که نیاز به پاسخگویی، سختکوشی و کارآیی جامعه بوده، همواره بانوان سربلند بوده‌اند و به بهترین و شایسته ترین نحوه و با وظیفه شناسی کامل موارد محوله را به انجام رسانده‌اند.

شهبازی با اشاره به اینکه تعلیم و آموزش امری بسیار خطیر است، گفت:  در این راستا باید آموزش‌های نوین و به روز در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: توسعه کشور در گرو آموزش‌های دوران ابتدایی است چراکه در این برهه شکل‌پذیری و پایه‌گذاری شخصیتی افراد صورت می‌گیرد بنابراین باید با حساسیت ویژه‌ای برای این مقطع برنامه‌ریزی کرد.

معاون استاندار با بیان اینکه آموزش و پرورش 2 بال تعلیم و تربیت هستند، اضافه کرد: با توجه به اهمیت این نهاد مهم از ابتدای حضورم در البرز جلسات متعددی با فعالان عرصه آموزش و پرورش داشته و از نظرات راهبردی آنها بهره‌مند شدم.

وی گفت: ما همه البرزی هستیم و باید تلاش بسیاری برای رشد و توسعه این استان در شاخه‌های مختلف بخصوص حوزه بسیار مهم و حساس و زیرساختی آموزش و پرورش داشته باشیم.

شهبازی افزود: در آموزش و پرورش ظرفیت بسیار بالایی مشهود است و بخصوص بانوان کوشا در این اداره‌کل بسیار تاثیرگذار بوده‌اند که امید است بیش از گذشته شاهد حضور جوانان و بانوان در مراتب مدیریتی باشیم.

وی عنوان کرد: ثروتمندترین دستگاه، اداره‌کل آموزش و پرورش است زیرا با حضور 24 هزار پرسنل و 440 هزار دانش‌آموز غنی‌ترین سرمایه که همان سرمایه انسانی است را در اختیار دارد.

معاون استاندار البرز گفت: با اهتمام ویژه‌ای درصدد احصا نقاط ضعف و قوت استان هستیم که با اطلاعات دقیق و برنامه‌ریزی صحیح اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی افزود: امید است با توجه به دستورالعمل دولت حداقل 30 درصد مسئولیت‌ها را به بانوان توانمند استان واگذار کنیم.

شهبازی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود همان‌طور که بانوان در حوزه آموزش و پرورش فعال، پرتلاش و تاثیرگذارند در سایر دستگاه‌ها و ادارات نیز چنین روندی دنبال شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.