به گزارش ایرنا، عزیزالله شهبازی روز سه شنبه در نشست شورای راهبردی بانوان اداره کل آموزش و پرورش البرزاظهارداشت: همه باید برای رشد و توسعه این استان در شاخص های مختلف به خصوص حوزه بسیار مهم ، حساس و زیر ساختی آموزش و پرورش تلاش کنیم.
وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت رشد و توسعه حوزه آموزش فنی وحرفه ای و کاردانش و مهارت آموزی ، خاطرنشان شد: با توجه به لزوم تحقق منویات رهبری تا پایان سال 1400 باید اطلاع رسانی دقیقی از اهمیت این امر در کارآفرینی و دستیابی به اشتغال و خانواده ها صورت گیرد.
وی تصریح کرد: در فضایی که نیاز به پاسخگویی ، سختکوشی و کارایی جامعه بوده ، همواره بانوان سربلند بوده اند و به بهترین و شایسته ترین نحو و با وظیفه شناسی کامل موارد محوله را به سرانجام رسانده اند.
شهبازی با بیان اینکه تعلیم و آموزش امری بسیار خطیر است ، یادآورشد: در این راستا باید آموزش های نوین و به روز در دستور کار قرار گیرد.
وی اضافه کرد: توسعه کشور در گروه آموزش های دوران ابتدایی است زیرا در این برهه شکل پذیری و پایه گذاری شخصیتی افراد صورت می گیرد لذا باید با حساسیت ویژه ای برای این مقطع تحصیلی برنامه ریزی کرد.
معاون استاندار البرز با توجه به اهمیت آموزش و پرورش در جامعه افزود: از ابتدای حضور خود در البرز تا کنون چندین نشست با فعالان عرصه آموزش و پرورش داشته و از نظرهای راهبردی آنها بهره مند شده است.
حدود نیمی از جمعیت 25 هزار نفری فرهنگیان البرز بانوان هستند.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.