به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، علی رحمتی افزود:58شرکت،موسسه وشعبات مسافری در استان در این زمینه فعال است که فقط 21مورد آن در مرکز استان مستقر می باشد.

وی آمار رانندگان باری،مسافری،وانت بار و روستائی را برحسب حوزه فعالیتشان داخلی وبین المللی 11هزارو 365نفر برشمرد و گفت:در شش ماهه امسال برای 2 هزارو 285راننده کارت هوشمند صادر شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل در مدت یاد شده از جابجایی بیش از 2میلیون تن کالااز استان به سراسر کشور خبر داد.

رحمتی با بیان اینکه تاکنون 154هزارو 833بارنامه صادر شده است گفت:گندم ،سیمان، سیب زمینی ،آب معدنی ،گازوئیل ،گوجه فرنگی، هندوانه و انواع آرد ده کالای عمده ای هستند که از استان حمل شده اند.

علی رحمتی

وی تعداد شرکت های فعال حمل ونقل کالا و سیمان در سطح استان را 87شرکت عنوان کرد و اظهار داشت:از این میزان فقط 31شرکت مربوط به مرکز اردبیل است که تابه امروز خوشبخنتانه به همت نیروهای پرتلاش این اداره کل وضعیت حمل کالا وبار در استان عادی و روان می باشد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اهدای331 عدد کلاه ایمنی ، 229بسته چهارتایی شبرنگ مخصوص موتور سیکلت،91 عدد چراغ قوه ، 141عدد کپسول آتشنشانی و همچنین برگزاری 17جلسه همایش آموزشی را از اقدامات مهم این اداره کل برای کاربران آسیب پذیر جاده ای در 6ماهه امسال عنوان کرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1033646
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.